!

6577*

רוצים לעשות

יישור שיניים שקוף

ולא יודעים איך זה עובד?

יישור השיניים המתקדם ביותר בעולם –

מינימום מפגשים, מקסימום תוצאות!

איך זה עובד 1

מפגש אישי עם אחד הרופאים שלנו

בשלב הראשון תגיעו לבדיקת התאמה ראשונית וקלילה באחד המרכזים שלנו ברחבי הארץ. בשלב הזה תפגשו את אחד הרופאים שלנו ותשתפו אותו מה מפריע לכם בחיוך. לאחר מכן נערוך בדיקה מקיפה של חלל הפה כדי לוודא שיש בינינו מאץ'. אל דאגה, אחרי הבדיקה הזאת תדעו באופן כמעט מדויק מה משך הטיפול הצפוי לכם.

הצעד הראשון מתחיל כאן


מפגש אישי עם אחד הרופאים שלנו

בשלב הראשון תגיעו לבדיקת התאמה ראשונית וקלילה באחד המרכזים שלנו ברחבי הארץ. בשלב הזה תפגשו את אחד הרופאים שלנו ותשתפו אותו מה מפריע לכם בחיוך. לאחר מכן נערוך בדיקה מקיפה של חלל הפה כדי לוודא שיש בינינו מאץ'. אל דאגה, אחרי הבדיקה הזאת תדעו באופן כמעט מדויק מה משך הטיפול הצפוי לכם.

הצעד הראשון מתחיל כאן

     

 

 

 

 

 

מינימום מפגשים
מקסימום תוצאות

Asset 1wesmile

צילומים וסריקה תלת-ממדית

צילומים וסריקה תלת-ממדית

תהליך הטיפול מתחיל בביצוע סט צילומים אורתודונטי וסריקה אינטרא-אוראלית של השיניים. בעזרת מערכת דיגיטלית המבוססת על בינה מלאכותית, נבנה לכם תוכנית טיפול אישית עם הדמית תלת-ממדית המותאמת לצורת ולמבנה השיניים שלכם. באמצעות ההדמיה הזו, נוכל לשקף לכם מראש בצורה מדויקת (ועוד לפני שהרכבתם את הקשתיות בשיניים) את כל מסלול התזוזה שהשיניים שלכם הולכות לעבור במהלך הטיפול - עד הגעה לחיוך המושלם.
Asset 6wesmile

קבלת קשתיות ראשונות

קבלת קשתיות ראשונות

ברכותינו! הגיע הרגע שלו חיכיתם. בשלב זה תגיעו אלינו לקבלת הקשתיות השקופות החדשות שלכם (מרגש, נכון?). במהלך הפגישה הראשונה תעברו הדרכה מקיפה על אופן השימוש בקשתיות. מכאן - תצאו לדרך חדשה ותקבלו מאיתנו הודעת תזכורת בכל פעם שיגיע הזמן להחליף לקשתית הבאה בתור.

ביקורים תקופתיים

ביקורים תקופתיים

לאורך הטיפול תצטרכו להגיע אלינו בתדירות של בין שישה עד עשרה שבועות, ומביקור לביקור תקבלו את כל הקשתיות קדימה. כלומר, אין צורך בהגעה אלינו בכל פעם שתחליפו לקשתית חדשה, אלא תעשו זאת באופן עצמאי - מכל מקום שבו תהיו

אז... שנבדוק אם יש בינינו מאץ׳?

למה דווקא WeSmile?

WeSmile מביאה לישראל בשורה חדשה ואמיתית ההופכת את כל התהליך לשקוף יותר, נוח יותר ומשתלם יותר. אצלנו תיהנו מחבילה הכללת את כל מרכיבי הטיפול מקצה לקצה – החל מהצילומים והסריקה לצורך בניית התוכנית ועד הקיבועים לאחר סיום הטיפול. כל זה במעטפת טיפול ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

יישור שיניים בקשתיות שקופות הוא תחום המומחיות שלנו, כך שצוות הרופאים שלנו ממוקד אך ורק בזה – כל יום, כל היום. נכון להיום – אנחנו רשת המרפאות הגדולה בישראל שמציעה טיפולי יישור שיניים שקוף והעניקה לאלפי מטופלים לאורך השנים את החיוך שעליו תמיד חלמו. כמו כן, אנחנו מתהדרים בתואר DIAMOND APEX – הדירוג הגבוה ביותר הניתן על-ידי חברת INVISALIGN העולמית, המוענק למרפאות בעלות ההישגים הגבוהים ביותר בתחום יישור השיניים השקוף.

רק אנחנו מציעים שילוב של טיפול במרפאות המתקדמות ביותר עם הרופאים האורתודנטים המומחים לנושא, עם ערכת טיפול אישית עם כל הציוד הנדרש, לצד מערכת דיגיטלית ייחודית שפיתחנו כדי לאפשר קשר ישיר, תמיכה ועזרה – מכל מקום בארץ ובעולם.
Video Player
לפני אחרי

שאלות נפוצות

יישור שיניים שקוף מתאים לכל אחד ובכל גיל, גם לכאלה שניסו בלי הצלחה יישור שיניים מיושן. התהליך הקל יחסית מאפשר לכל אדם לא לוותר על סגנון חייו, להרגיש נוח להסתובב בחברה או בעבודה, ולהגיע תוך 18-6 חודשים לחיוך המבוקש - הכול בהתאם לתכנית האישית של המומחים שלנו.

השיטה שלנו מאפשרת להגיע לתוצאות הרצויות תוך 18-6 חודשים. משך הזמן תלוי כמובן בשני גורמים חשובים: האחד, מצב השיניים ההתחלתי והמלצת הרופא המומחה לפי סריקת התלת-ממד. השני - מידת ההתמדה והמחויבות שלך לטיפול. מניסיוננו, הקפדה על התהליך תורמת לעמידה ביעד ולתוצאות מיטביות.

בהחלט. כבר בתום פגישת הייעוץ החינמית, אחרי שעוברים סריקה ראשונה, נוכל להראות לך הדמיה ראשונית של מצב השיניים שלך - לפני הטיפול ואחרי. כך ניתן להתרשם מראש כיצד ייראה החיוך שלך בתום 18-6 חודשים, ולקבל החלטה על המשך הדרך.

המרכזים שלנו ממוקמים בתל אביב, נתניה, קיסריה וחיפה.

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp