!

6577*

הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף – 2021

הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף
הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף - הן פה בשביל להשאר - אחננו פה בשביל להזהיר

אם רוב המידע שלנו עוסק במנוח החיובי של יישור שיניים שקוף, בכתבה הבאה ניסינו לרכז לכם את הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף. חשוב לציין כי אנו מאמינים שליווי צמוד הוא חלק מהותי מתהליך היישור, ולכן לא סביר ש"תיפלו" בטעויות בסיסיות כשל מתחילים. אבל – אם חלק מהטעויות מופיעות באתר Aligners המכובד, כנראה שלא רק אנחנו שמנו לב אליהן.

עם זאת, מיטיבי לכת ישימו לב שחלק מהטעויות הנפוצות מעבר לים לא רלוונטיות במקרה הישראלי בשל הקפדה הנדרשת בתהליך הישראלי. ולכן – 7 הטעויות הגדולות, ולא 10 בדומה למאמר אליו שלחנו אתכם.

אם אתם עוד לא בטוחים מה זה בעצם יישור שיניים שקוף, כתבת הבלוג שלנו מטפלת בדיוק בזה. ואם במקרה אתם כן מכירים אבל עוד לא יצא לכם להבין מה זה בעצם Wesmile, גם המידע הזה זמין עבורכם בכתבה אחרת. קריאה מהנה, והכי חשוב – הימנעו מ הטעויות הגדולות.

אחד הנושאים החשובים עליהם שווה לדבר הן טעויות. מטעויות לומדים, מהטעויות הגדולות מתפתחים, אבל לאחר מחשבה החלטנו שעדיף שתלמדו מהטעויות הגדולות של אחרים, ולא שלכם באופן אישי. ולכן, ריכזנו את הכתבה שלפניכם.

אז נכון, יש דברים שממש לא כדאי לכם ללמוד באמצעות כתבה. לרכב על אופניים, לבחור את המקום הנכון לטייל בו בשבת בצהריים או אפילו את החומוס הטוב ביותר באיזור. אבל, לגבי תהליך יישור השיניים שלכם, קחו את המידע בשתי ידיים. טעויות, הן התחלה של תוצאה שלא אליה כיוונו כולם. וללא הקדמה נוספת, נצלול לעניינים.

הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף – בעיות הזנחה

בחרנו למקד את תחילת המאמר בטעויות האנושיות ביותר – בעיות הזנחה. מי מאיתנו לא מכיר וחטא בהן. אם מדובר על ימי נפילה בדיאטה, או הכנה למבחן חשוב שבחרנו לדחות – דחיינות והזנחה הן חלק מהטבע האנושי וככאלה כדאי שנתחיל דווקא מהן.

"שכחתי" לנקות את הקשתיות שלי

ברור לכולנו שקשתיות שקופות דורשות תהליך ניקיון קבוע. אבל תתפלאו לגלות כמה פעמים פציינטים שוכחים (כלשונם), להקפיד על הניקוי שלהם. שימו לב, לאחר כל ארוחה בה הסרנו את הקשתיות שלנו, או שתיה של נוזל שאיננו מים, יש להקפיד על צחצוח שיניים.

באם נחזיר את הקשתיות למקומן, על גבי שאריות של לכלוך, מזון או שתיה מתוקה למיניהם – הקשתית "תכלא" את החומרים המזיקים בצמוד לשיניים שלנו. חשוב להקפיד על השגרה, ובבוקר והערב בזמן צחצוח השיניים להעניק להן טיפול יסודי ואוהב. כך נשמור על השיניים שלנו ועל הליך היישור השקוף החשוב לנו כל כך.

ועשו לעצמכם טובה – אל "תשכחו". שכחה במקרה זה, היא הזנחה. ואתם לא מזניחים חברים, אתם מטופלים חכמים.

הקשתיות בכיס, ולא בפה

תהליך היישור השקוף באמצעות קשתיות, דורש כי הן תשהינה בתוך הפה שלנו במשך כ22 שעות ביממה. אם הרופא התאים לכם תכנית לילה בלבד, הקשתיות צריכות להיות בפה לאורך כל היום, כל יום.

הסיבה בעטיה הנ"ל חשוב כל כך היא ה"רצון" הטבעי של השיניים שלנו לנוח במקומן הטבעי, ולשוב אליו בכל רגע בו לא מופעל עליהן לחץ. ככלל – נסו לאמץ גישה בה הקשתיות בפה בכל שלב. הן יוצאות מהפה רק למטרות ספציפיות. צחצוח שיניים, אכילה או שתיה. זהו. בכל רגע אחר חשוב מאד שהקשתיות יהיו במקומן.

אם בחרנו בתהליך יישור שיניים שקוף – זכינו בתהליך דיסקרטי, עדין, וכזה שלא מפריע לנו להסתובב, לעבוד ולתקשר. לכן חשוב עוד יותר שננצל את הייתרונות הנ"ל ונשתמש בהם. קשתיות לא יוצאות מהפה = תהליך קצר, מדויק ואיכותי.

"איבדתי"

לאבד קשתיות זה לא רעיון טוב. לפני הכל – הן אמורות להיות החברות הכי טובות שלנו. הדרך לחיוך שעליו חלמנו. אבל קצת פרקטיקה ברשותכם – לאבד קשתיות זה פשוט חבל. מדובר בפריט איכותי ויקר ערך. וגם אם נמצא לכם פתרונות – זה פשוט רעיון רע.

אבל – יש אלמנט חשוב עוד יותר מאבדן כלכלי כזה או אחר. אם איבדנו את הקשתיות שלנו, יש זמן שיקח לנו להחליף אותן. במצב כזה – יוצרים קשר מיידי עם הרופא המטפל. ההכוונה המקצועית תגיע ממנו. חשוב מאד שלא להחליט "לדלג" לקשתית הבאה או כל פתרון מאולתר אחר. הרופא המטפל יספק את הפתרון.

נזקי חום

החומר הפלסטי שמרכיב את הקשתיות שלנו, רגיש לטמפרטורה גבוהה. מים רותחים? לא טוב. גם לא בשטיפה. חשוב מאד להסביר – במצב בו הקשתיות התחממו יתר על המידה ,גם לאחר שהקשתיות מצטננות העיוות הקל ביותר שנוצר בעצם משנה את הקשתית. קשתיות הן יצירה מדויקת כחוט השערה. תכנית הטיפול שלנו מוגדרת ע"י מערכות טכנולוגיות בקדמת עולם רפואת השיניים וכל שינוי מילימטרי פוסל בפועל את הקשתית.

ולא רק מים חמים הם סכנה לקשתיות. שימו לב, בדגש על ארצנו החמה. לא משאירים קשתיות בתוך תיק ששוכב בשמש לוהטת. ובטח שלא בתוך כלי רכב סגור ביום חם.

לפספס מפגשים בתכנית

בתכנית הטיפול, משולבות ביקורות מקצועיות קבועות לאורך הדרך. חשוב להגיע בצורה מסודרת, לא לפספס ולא לוותר. נכון – לפעמים זה מרגיש כאילו תכנית יישור השיניים השקוף היא "עתידנית" מעט, ושום דבר לא יכול להשתבש. גם אם זה מרגיש כך, הביקורות השזורות בתהליך הן קריטיות. רופא השיניים הרגיל שלנו לא מנהל את תהליך היישור השקוף – וחשוב לערב ביקורת מקצועית בכל תהליך דנטלי.

במידה ועולה הצורך – עשוי הרופא המטפל שלנו לזהות צורך בהתאמת התכנית, בהדרכה כלשהי או בדגש שכדאי לקבל. לא כדאי לוותר על מפגשים, הם חלק מהותי מתכנית הטיפול.

הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף – בעיות שמקורן בפספוס

יש לא מעט טעויות מובנות בטבע האנושי שלנו. לא הכל נובע מזלזול, אבל גם הבעיות הללו עשויות לפגוע בתהליך שלכם. ולכן – ריכזנו אותן פה. עבורכם, ועבור החיוך שלכם.

ניקוי שגוי

אז התחלתם את הטיפול, וכולם שמחים ומחייכים. אבל חלק משגרת התחזוקה של הקשתיות שלכם, כוללת תהליך ניקוי עליו חובה להקפיד, ולבצע בצורה טובה וחסרת פשרות. נסו לחשוב על העובדה כי הקשתיות שלכם שוכנות בתוך חלל הפה לאורך יום שלם, וממשיכות איתנו לאורך זמן.

יצרנים, רופאים וממליצים שונים מספקים את דעתם לגבי שיטת הניקוי האולטימטיבית. אצלינו בוויסמייל אחנו פה בשביל לוודא שהכל ברור, קל ונוח. אבל אם במקרה אתם מיישרים את השיניים שלכם במקום אחר – חשוב לשים לב לעקוב אחר הוראות הניקוי שלכם כלשונן. בין השיטות המומלצות תוכלו למצוא רחצה במים פושרים, נוזלי ניקוי דנטליים יעודיים, סבון ומים ועוד.

לא משנה מה הדרך עליה המליץ איש המקצוע שלכם, זו ככל הנראה הדרך הנכונה. ועליה, כדאי לכם להקפיד.

החפזון – מהשטן

מי מאיתנו לא מכיר את הרצון "להזדרז". בתרבות הישראלית הדבר מוכר לנו עוד יותר מהנהוג בעולם. "תיק תק" או כל ניסוח אחר אותו אתם מכירים, בצירוף התחושה ש"לי זה לא יקרה" והופס- אנחנו מוצאים מטופלים שמנסים "להצטיין" בטיפול שלהם, ובעצם להתקדם בין הקשתיות בקצב מהיר יותר מתכנית הטיפול.

אסור, אסור ושוב אסור לקבוע את הקצב בניגוד להדרכת הרופא המטפל שלנו. שימו לב – גם אם נראה כי הטיפול מתקדם בקצב מהיר יותר מהמצופה, מדובר בטעות גסה. השיניים שלנו זזות בחלקן העליות אבל אנו מוכרחים לספק זמן לשורשים לנוע גם כן. בנוסף – לאחר שהשן "זזה" למקומה החדש – הלסתם שלנו מוכרחה "להתאחות" וקצב מהיר מידי לא יאפשר לתהליכים להשלים את עצמם.

ומה הנזק אתם שואלים? במקרה הטוב כאב, במקרה מורכב יותר השיניים עשויות שלא להתקבע במקום הנכון שלהן גם בהמשך ובמקרי קיצון אנו עשויים לאבד חלק ההשיניים. אם כן – "סע לאט" חביבי. הכל יגיע למקום הנכון, בדיוק בזמן הנכון.

לסיכום

הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף נמצאות מכל עבר, אבל ריכוז של שלהן הוא קריטי ומייעל את צריכת המידע. האינפורמציה שסיפקנו לא מהווה בשום אופן תחליף לליווי והדרכה צמודה מרופא השיניים, ונמצאת פה עבורכם במטרה לעשות את המיטב למנוע חלק מהטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף. בדרך לחיוך מושלם, מותרות גם טעויות. אבל אנחנו מקווים – שאת הטעויות שצוינו, נצליח למנוע.

הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף
הטעויות הגדולות ביישור שיניים שקוף

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp