יישור שקוף למבוגרים

יישור שיניים שקוף למבוגרים

פתרון בלתי נראה ליישור שיניים - כך שאף אחד לא יבחין

זה אף פעם לא מאוחר מידי

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר

"חבל שלא עשיתי יישור שיניים בגיל 13" הוא משפט שאנחנו שומעים לעיתים קרובות, אבל האמת? בכלל לא חבל.
רוב אלו שעושים אצלנו את היישור השקוף עושים אותו בגילאים בוגרים יותר וכשיש להם שגרת חיים שדורשת מהם לעמוד מול אנשים, להיות נוכחים בפגישות ואף להרצות או להופיע בטלוויזיה. 

יישור שיניים למבוגרים (ידוע גם כיישור שקוף או גשר למבוגרים) יבטיח לכם את החיוך המושלם שתמיד חלמתם עליו ואולי הרגשתם ש'פספסתם את ההזדמנות' להגיע אליו, מבלי שאף אחד ישים לב לדרך.
והחלק הכי כיף? הוא לראות אתכם שמחים ומחייכים בסוף התהליך ואומרים בלב שלם "זה לגמרי היה שווה את זה"

יישור שיניים בלי גשר למבוגרים
Calque 2 copie@1X
יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 1

WeListen to you

הלקוחות שלנו שקופים – אבל חלקם בחרו לצאת אל האור

יישור שיניים למבוגרים מבלי שאף אחד ישים לב

ומבלי לפגוע בשגרת החיים

כשרוצים ליישר שיניים בגיל בוגר הדבר האחרון שרוצים זה קוביות בולטות על השיניים שיפגעו בדימוי העצמי ובביטחון שלנו במשך תקופת היישור. אחד היתרונות המשמעותיים בפלטה שקופה ליישור שיניים הוא שהיא פשוט שקופה. ולכן יתאפשר לכם לקבל חיוך מושלם בצורה מהירה ובלי שאף אחד ישים לב לדרך.

אבל באמת לא שמים לב לזה?
כמה זה מתאים לאורח חיים של אדם בוגר?
ישבנו עם הלקוחות שלנו וקיבלנו מהם תשובות לכל השאלות שמעניינות אתכם

wesmile2

איך זה עובד?

זה השלב בו בוודאי עולות בכם שאלות לגבי יישור שיניים למבוגרים ואיך הוא מתבצע הלכה למעשה. ד"ר עומר פלייסיג, מומחה ליישור שיניים ולסתות ומנהלה הרפואי של Wesmile , נמצא פה כדי להסביר מה צפוי לכם במידה ותחליטו ללכת על זה. לא קיבלתם מענה לכל השאלות שלכם? הקליקו על הכפתור פה למטה למעבר לעמוד שאלות ותשובות שיענה לכם על הכל

מתקדמים לדרך החדשה ליישור שיניים

We Make it better

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 2
יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 3
יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 4
שיטת Wesmile
יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 5

אסתטיקה

קשתות שקופות וקלילות
ליישר סמוי

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 5

דיוק

התאמה באמצעות סריקת
תלת מימד מתקדמת

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 5

מיקוד

יכולת תכנון לטיפול ספציפי
לכל שן/קבוצת שיניים

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 5

נוחות

הקשתיות נשלפות
ומורכבות בקלות

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 5

חופש

אין הגבלה - הקשתיות
נשלפות לכל מטרה

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 10
שיטה ישנה
יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 11

אסתטיקה

מתכת וקוביות ברזל -
נראות בולטת

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 11

דיוק

ניסוי וטעייה - התאמה
לפי סטנדרט קיים

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 11

מיקוד

מוגבלות בטיפול ספציפי

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 11

נוחות

חיבור קבוע ולא גמיש

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 15

חופש

לא ניתן להסרה - הגבלה

תשוו ותראו שיטת Wesmile שיטה ישנה
אסתטיקה קשתיות שקופות ובלתי נראות מתכת וקוביות ברזל – נראות בולטת

דיוק

תהליך מדויק המבוסס מחשב וסריקת תלת מימד מתקדמת ניסוי וטעייה
מהירות תהליך קצר ומדוייק עשויות להיות טעויות אנוש שיאריכו את התהליך

נוחות

הקשתיות לא מוגשות כשהן בחלל הפה חיבור קבוע ולא חיבור קבוע, המפעיל לחץ כבד על השיניים
חופש הקשתיות נשלפות בכל שלב ולכל מטרה לא ניתן להסרה - קבוע

מה זה יישור שיניים למבוגרים ואיך הוא שונה מיישור בגיל צעיר?

השאלה הבסיסית ביותר שעולה לעתים קרובות היא "למה בכלל צריך לחלק בין יישור שיניים למבוגרים לעומת ילדים?". בבסיס השאלה התפיסה כי "שיניים הן שיניים" ואם יש שיטת טיפול מוצלחת, צריך רק להתאים את גודל הקשתיות ובזה סיימנו. נכון? לא נכון!
הנה הסיבות המרכזיות לשוני בין יישור בגיל צעיר למבוגר:

1. גמישות הלסת

אז הסיבה הראשונה ששווה להסביר היא רפואית לגמרי. מדובר על מצבים פיזיולוגיים שונים. ככלל- כל מערכות הגוף "גמישות" יותר בשלב הילדות. העצמות רכות יותר, הלסת שלנו עוד משתנה מעצמה, והחיוך עוד מתעצב לו. בעוד שניתן ליישר שיניים ללא גשר גם באוכלוסייה צעירה- יש יותר סיכוי שהתוצאות המושלמות שהשגנו "לא יחזיקו" והשיניים יזוזו מעט לאחר שהתהליך הושלם, בשכבה הצעירה. כלומר- תוצאות הליך יישור השיניים שלנו יציבות פחות כשמדובר בילדים.

2. מודעות עצמית​

נכון- בגיל התיכון יש לחץ חברתי מהותי העוטף אותנו. אבל לא הבטחנו רק את הסיבות מדוע עדיף ליישר שיניים דווקא למבוגרים בשיטת אינויזליין. אז הסיבה הזו מורכבת. מצד אחד- אם משווים לילד צעיר, סביר להניח שהקושי והמודעות העצמית שיהיו מעורבים בהליך יישור יהיו נמוכות יותר מבגיר, ולעומתם- בגיל הנוער יכולים להיות הילדים פגיעים עוד יותר מאשר בשנות הבגרות שלהם ל"גשר בשיניים".

אבל אם תשאלו אותנו- נראה שיישור שיניים באמצעות קוביות ברזל- סביר עוד פחות למבוגר בשנת 2021, מאשר לילד. כך שגם ברמת המודעות- נראה שהמקרה אמנם אישי, אבל קיימים הבדלים בין שכבות הגיל.

3. משמעת טיפולית

תהליך יישור ללא גשר- מתבסס על סדרת קשתיות שקופות, ובמקרה הזה חשוב עוד יותר לציין – נשלפות. אבל העובדה שאפשר להוריד, לא אומרת שכדאי. לטובת הליך יישור שיניים שקוף מוצלח- יש לעטות את הקשתיות כ22 שעות ביממה. למה מורידים? בשביל לצחצח, בשביל לשתות משקה חם… ועוד. 

אז למה זה קשור לגיל שלנו? כי קוביות ברזל אי אפשר להסיר, וקשתיות כן. נסו אתם לרדוף אחרי מתבגר שלא רוצה לעטות קשתיות. נספר לכם שמדובר בהליך מורכב ומייגע. אז לפי ניסיוננו, אם הפציינט לא בוגר מספיק בשביל לשתף פעולה כנראה שהוא לא צריך להיות פציינט.

4. זמן הטיפול

אורך הטיפול, בדומה לתשובה שלנו לגבי מודעות עצמית- תלוי במודעות המטופל. נסכם גם פה- שהליך יישור שיניים קצר יותר הוא יעד נכסף בכל שכבות הגיל, אבל נראה שמבוגרים מגיעים עם "תכנית פעולה" מגובשת יותר לתהליכי יישור שיניים הקצובים בזמן. נסו לחשוב על יישור שיניים לפני חתונה, שינוי תפקיד או כל יעד אחר.

יישור שיניים בקשתיות יעיל יותר מיישור שיניים מהדור הישן (קוביות ברזל), כך שאם אורך הטיפול חשוב יותר למבוגרים- כנראה שתהליך שקוף חשוב להם יותר.

5. כמות המפגשים

כמות המפגשים עם רופא השיניים שלנו היא חלק משגרת החיים במידה ומדובר בנוער, אך בעולם המבוגרים ביקור עשוי להיות הפסד של יום עבודה, נסיעות מפריעות במיוחד מחוץ לשגרת היום ועוד. בטיפול שקוף- תפגשו את המטפל שלכם פחות מאשר בהליכים פרימיטיביים, כך שנראה שהטיפול מתאים במיוחד למבוגרים.

שאלות נוספות בנוגע ליישור שיניים למבוגרים

We Have The Answers

יישור שיניים שקוף, מתאים לכל אחד ובכל גיל. גם לכאלה שניסו בלי הצלחה יישור שיניים מיושן בגיל הנעורים. אנחנו מתמחים בגיל הבוגר 15+, המתאים לתהליך בזכות מבנה לסת שכבר הופך ליציב. התהליך הקל יחסית מאפשר לכל אדם בוגר לא לוותר על סגנון חייו, להרגיש נוח להסתובב בחברה או בעבודה, ולהגיע תוך 12-6 חודשים לחיוך המבוקש. הכול בהתאם לתכנית האישית של המומחים שלנו.

כן, אנחנו עובדים גם עם Invisalign. עם זאת, אחד היתרונות שלנו הוא שאיננו מוגבלים ליצרן מסויים אלא בוחרים את היצרן הטוב ביותר עבורך ועבור מצב הלסת שלך. הצוות שלנו מנוסה בתחום היישור השקוף, מכיר את השיטות השונות ויודע להתאים לכל אחד את השיטה שמתאימה לו.

Wesmile מביאה לישראל בשורה חדשה ואמיתית ההופכת את כל התהליך לשקוף יותר, נוח יותר ומשתלם יותר. זו הדרך היחידה ליהנות מחבילה כוללת, הוליסטית, של טיפול ושרות ברמה הגבוהה ביותר שיש. חוויה אחרת, ידידותית יותר ומשתלמת יותר. רק אנחנו מציעים שילוב של טיפול במרפאות המתקדמות ביותר עם הרופאים האורתודנטים המומחים לנושא, עם ערכת טיפול אישית הנשלחת אליכם הביתה, ועם מערכת דיגיטלית ייחודית שפיתחנו כדי לאפשר קשר ישיר, תמיכה ועזרה 24/7 מכל מקום בארץ ובעולם.

הליך יישור שיניים למבוגרים משתנה (כאמור לעיל) בין לסת אחת או שתיים, כמו גם באורך הטיפול הדרוש בכל אחת מהן (בהתאם למצב הנזק ההתחלתי). ככלל אצבע ניתן לקבוע כי הליך קצר יתחיל ממספר חודשים (כ7-8) ואילו הליך ארוך ביותר יסתיים בתוך למטה משנתיים.

בזכות פשטות ההרכבה וההסרה של הקשתיות, ניתן בקלות להורידן ולאכול כרגיל. ארוחה ומשקה חם דורשים הסרה של הקשתות, כדי לשמור על איכותן. שתייה קרה אינה מחייבת הסרה.

בהחלט. כבר בתום פגישת הייעוץ החינמית, אחרי שעוברים סריקה ראשונה, נוכל להראות לך הדמיה של מצב השיניים שלך – לפני הטיפול ואחרי. כך ניתן להתרשם מראש, כיצד ייראה החיוך שלך בתום 12-6 חודשים, ולקבל החלטה על המשך הדרך.

שאלה שמעניינת רבים מכם (באופן טבעי) היא האם ישנן תופעות לוואי או מגבלות אשר אתם צפויים להיתקל בהן במסגרת יישור שיניים שקוף.

לגבי תופעות לוואי – נכון להיום לא ידועות איזשהן תופעות לוואי הנגרמות כתוצאה משימוש בקשתיות השקופות ליישור.

בנוגע לכאב – אתם צפויים לחוש חוסר נוחות כלשהו בתחילת הטיפול, כשתשימו קשתית חדשה. חוסר הנוחות הזה הוא הגיוני משום שכדי ליישר את השיניים, הקשתית השקופה מפעילה לחץ קל על השיניים במטרה להזיז אותן למקום הרצוי. לחץ זה יכול להיות לא נוח בהתחלה, אבל מתרגלים אליו במהרה.

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 16

מי אנחנו

WeSmile – הרשת הגדולה בישראל ליישור שיניים שקוף, מאפשרת לך להגיע לחיוך המושלם תוך שמירה על איכות חיים מקסימלית.
אנו מתמחים ביישור שיניים שקוף, וביישור שקוף בלבד! לא עוד רופא כללי או התמחות בכלל מקצועות השיניים. רק יישור שיניים, רק שקוף, רק הטוב ביותר וע"י היצרנים המובילים בעולם.

Why We Smile

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 17

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר

אנחנו בWeSmile מתמחים רק בדבר אחד - יישור שיניים שקוף. בזכות העובדה הזו אנו מעודכנים תמיד בטכנולוגיה ובחידושים הכי חמים בתחום ומשתמשים בשירותי החברות המתקדמות ביותר כמו Invisalign וClear Aligners- ומתאימים לכל אחד את השיטה הנכונה ביותר עבורו.

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 18

בזכות הצוות

אצלנו עבודת צוות קודמת לכל. את הנבחרת שלנו הרכבנו בצורה שתשלים אחד את השני כדי שאתם תקבלו את החיוך המושלם שתמיד רציתם. בין אנשי הצוות הרפואי שלנו ישנם אורתודנט מומחה העוסק באורתודונטיה למבוגרים, מומחה לשיקום פה ולסת ורופאי שיניים שעובדים בסינרגיה כדי ללוות כל אחד שבחר בנו

בדיקת התאמה ליישור שיניים שקוף

בזכות הליווי לאורך הדרך

מי שצועד איתנו את המסע לעבר חיוך מושלם לא צועד אותו לבד.
הצוות שלנו מלווה אתכם לכל אורך הדרך, זמין לכם 7\24, ומזכיר לכם בכל פעם שצריך להחליף קשתיות או להגיע לביקור באחד ממרכזינו הרפואים

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 19

בזכות המחיר המשתלם

בזכות העובדה שאנו המרפאה הפרטית הגדולה ביותר ליישור שיניים שקוף אנו נוכל להציע לכם גם את המחיר המשתלם ביותר. תבדקו

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 20

בזכות ההתמחות

אנחנו בWeSmile עושים דבר אחד בלבד - יישור שיניים שקוף.
ההתמחות שלנו מאפשרת לכם ליהנות מהטכנולוגיה ומהמכשור המתקדמים ביותר, מהמחיר המשתלם ביותר ומצוות שמומחה, מיומן, ומקצועי בדיוק היכן שצריך. כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים ולדעת שאתם צועדים את המסע עם אלו שליוו מאות אנשים לחיוך מושלם.

יישור שיניים למבוגרים ללא גשר 21

בזכות הפריסה הארצית

מעדיפים מרכז רפואי קרוב לבית או שנח לכם יותר ליד העבודה? המרכזים שלנו פרוסים במספר נקודות כך שתוכלו להגיע לאן שנח לכם ומתי שנח לכם

We Are Advanced

הדבר שהכי חשוב לנו הוא הנוחות שלכם. לכן המרפאות שלנו הן המפוארות, החדישות והנוחות ביותר בישראל, הכל כדי שכשתגיעו אלינו תרגישו ממש כמו בבית.
את המרפאות הללו ציידנו גם בציוד הטכנולוגי והרפואי המתקדם ביותר. הציצו בתמונות והתרשמו בעצמכם

הרופאים שלנו

We Have The Best Team

אנחנו אתכם - גם בואטסאפ

הצוות שלנו מלווה אתכם לכל אורך הדרך, זמין לכם 7\24,
ומזכיר לכם בכל פעם שצריך להחליף קשתיות או להגיע לביקור באחד ממרכזינו הרפואים

WeTake you forward

אחרי 50+ שנות יישור שיניים עם ברזלים
חברת WeSmile מציגה מהפיכה המאפשרת ליישר את השיניים תוך שמירה על אורח החיים שלך.
יישור שיניים שקוף, פשוט ונוח, עם חווית שירות יוצאת דופן ותוצאות מנצחות.