!

6577*

אקססוריז ליישור שיניים ב2021

אקססוריז ליישור שיניים ב2021
אקססוריז. יש מישהו שלא אוהב? בין אם מדובר בתיק אהוב, במחזיק מפתחות ייחודי או סכין שף במטבח - כולנו אוהבים אקססוריז. וביישור שיניים? ההמלצות ממש פה

בתהליך יישור השניים השקוף בוויסמייל- אתם משתמשים בטוב ביותר. האבחון הטוב ביותר, הצוות הרפואי הטוב ביותר, הטכניקה המתדקדמת ביותר, היצרנים המובילים ובכלל. אז אספנו עבורכם את הציוד (אקקסוריז) המובילים ביישור השיניים השקוף. נכון – לא קל להוביל בכל פרמטר אבל ביננו – אקססוריז ליישור שיניים ב2021 זה לא עוד "נושא" אלא אחד הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות עבור עצמכם. המלצות בינלאומיות תוכלו למצוא ממש פה. אבל בזווית הישראלית – הכנו לכם הכל בעברית.

בין אם אתם בשלב ההחלטה שלפני היישור השקוף, במהלך טיפול או לאחריו – האקססוריז האלה ישפרו את החוויה האישית שלכם, ולעיתי גם את התוצאה. את האקססוריז המדוברים חילקנו עבורכם לקטגוריות רפואיות, אחסון וניקיון. קטגוריית הניקיון היא הגדולה ביותר כמצופה, אבל חשוב מאד שלא להתעלם גם מהקטגורויות האחרות. בהצלחה לכם ולמיישרים בכל מקום.

אקססוריז ליישור שיניים ב2021 – ניקיון

תהליך יישור השיניים שלנו, בדומה לכל תהליך רפואי – מוכון באופן מהותי לסניטציה וניקיון גבוה. נכון – מדובר על השיניים שלכם, וכפועל יוצא – לא מדובר בחיטוי היסטרי ויום יומי משום שאתם עוסקים בעצמכם ולא בזיהום חיצוני. אבל – הניקיון ישאר תמיד פרמטר מהותי.

ולכן – וללא הקדמה נוספת, האביזרים הנחוצים ביותר לניקיון בתהליך היישור השקוף:

ערכת ניקיון ניידת – On the go

אז אתם מיישרים. אתם מקפידים. אתם מצחצחים והכל מעולה. אבל – לאחר כל העבודה והשמירה הסיזיפית הזו אתם יוצאים לטיול קטן. אולי זו עבודה, אולי זה בילוי ואולי זה קצת משניהם. אבל השאלה שחשוב שתשאלו את עצמכם היא "איך זה הולך להשפיע על השגרה המוקפדת שלי?". בדומה לדיאטה, שגרות טיפוח אחרות או כל ניסיון סיזיפי עליו הקפדתם בחייכם – אתם יודעים שאלו הרגעים המורכבים ביותר.

מברשת השיניים, משחת השיניים שלכם, חומר הניקוי לקשתיות וכל פרט אחר שבחרתם להוסיף לשגרה היומית שלכם (הרשימה שמולכם תעזור לכם להוסיף עוד כמה) – כדאי שתגבו את עצמכם בגרסת "מיני" כך שתוכלו לקחת אותה אתכם ולהמשיך לשמור על השגרה שטיפחתם בעמל רב.

חומר ניקיון לקשתיות

את הקשתיות שלכם אתם חייבים לנקות. חייבים. לא מדובר בהמלצה או ברעיון חיובי אלא בכורח רפואי מהותי. חשוב לזכור כי הקשתיות צמוודת לשיניים שלנו, וככאלה, כל חומר מאכל, מכתים או בקטריאלי עשוי "לעמוד" ולפגוע בשן ובחניכיים בצורה מהותית. גם קשתיות מוכתמות- מאבדות את האפשרות לשקיפות הרצויה.

בין אם בחרתם במטליות חיטוי, חומר נוזלי, משחה או כל תצורה אחרת – חשוב לקחת גם אותן אל הטיול או החופש. להמשיך לנקות על בסיס יום יומי זו חובה. ולא המלצה.

אביזרי ניקיון פיסי – חוט דנטלי או קיסם

ניקיון אוראלי הוא חלק משגרה סטנדרטית שיש לבצע ברמה סדורה בכדי להגיע להישגים הרצויים. גם אם לא יישרתם שיניים מעולם, ברור כי רופא השיניים שלכם ימליץ על ניקיון יסודי ככל האפשר וכדאי שתקפידו על ניקיון עצמתי. חוט דנטלי וקיסמים (עדיף רפואיים) הם אמצעים איכותיים, פשוטים לשימוש וכאלה שישמרו על היגיינת הפה שלכם ברמה גבוהה.

אקססוריז ליישור שיניים ב2021 – אחסון

אחסון הוא פרמטר קריטי. מדוע? בתהליך היישור השקוף אנו מסמכים על קשתיות שקופות. הקשתיות שלכם יקרות, איכותיות וכאלה שיוצרו במיוחד עבוכם בהתאם להתליך הטיפול הנקודתי שלכם. אין 2 קשתיות זהות ולא מדובר במוצר מדף. כלומר – אם מאבדים או פוגמים קשתית – נספוג נזק כפול. מחד – מדובר בעלות כלכלית שעשויה גם להיות כואבת בכיס הפרטי. בנוסף – עד שנשלים את הקשתית החסרה – אנו פוגמים ברציפות הטיפול.

קופסת אחסון קשתיות

"מה יכול כבר לקרות?" את השאלה הזו שמענו מאות פעמים לאורך הקריירה. אז בין האפשרויות הנפוצות תוכלו למצוא : הכלב אכל את הקשתיות שלי (סיפור אמיתי), העוזרת לא הבינה וזרקה את הקשתיות, ישבתי עליהן, דרכתי עליהן, אבדו כי הוצאתי אותן רק לשניה והנחתי בצד… קופסא איכותית לאחסון הקשתית שלכם היא לגמרי אחד מאבני היסוד של תהליך היישור השקוף שלכם.

אקססוריז ליישור שיניים ב2021 – רפואי

בסופו של יום- מדובר בהליך רפואי. וככזה – אנו די בטוחים שברור לכם שזו הקטגריה המובילה. תהליך היישור השקוף הוא נח, מקצועי וממש Plug and play, אבל כמו כל דבר אחר – ההתאמה האישית שלכם כשמה כן היא – אישית. ולכן – תגלו פה מספר אמצעים שיעזרו, יסייעו לתוצאות וגם לנוחות שלכם. וביננו – זה הכי חשוב לא?

פצירה

התאמה של קשתית היא ממש "כמו כפפה ליד". אבל לפעמים יש צורך בדיוק קטן, פינה מזערית שדוקרת או שפשוף עדין. במצבים שכאלה ניתן ומומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל. אבל – וחשוב לשים לב לאבל המדובר, אפשרי גם להשתמש בפצירה ייעודית. מספר שפשופים עדינים והכל הופך מושלם. פצירה שכזו היא פתרון קלף פשוט וכזה שימנע את הצורך בהגעה לרופא.

נשכנים

בכל החלפה של קשתית אתם עשויים לחוות חוסר התאמה מינורי משום שהלסתות שלנו, החניכיים ובכלל כל המכונה המופלאה הזו שנקראת גוף האדם – היא אורגנית, וככזו נתונה לשינויים קבועים. נשכנים הם אמצעי פרמיטיבי ומושלם למטרתו. נישכו אותם במשך כמה דקות ספורות וסייעו לקשתיות שלכם "להחליק" למיקום המיטבי.

מסיר קשתיות

לא מסובך. גם לא מאיים. מקלון קטן שבקצהו קרס עדין. למה זה טוב לנו? כי זה מאפשר לכם לשלוף את הקשתיות מעל השיניים בקלות וביעילות. זוכרים שדיברנו על ההתאמה ההדוקה והמושלמת של הקשתית לשיניים שלכם? אז זו האפשרות המובילה שלנו לחלוץ את אותן הקשתיות ביעילות.

לסיכום

אם מיישרים מיישרים באהבה. אבל אולי יותר מזה – מיישרים בצורה נוחה ויעילה. שגרת החיים שלכם היא משאב הכרחי. אם תהליך היישור פוגע בה – אין תוכלת בדבר. ולכן, כדאי לשים לב לעזרים שמנינו שעשויים (ממש) לשנות את חייכם מקצה לקצה.

בדרך (הנכונה) לחיוך המושלם – Wesmile

אקססוריז ליישור שיניים ב2021
אקססוריז ליישור שיניים ב2021

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp