!

6577*

המדריך המלא לגשר שקוף – כולל מחיר

גשר שקוף / יישור שיניים שקוף
ריכזנו את כל המידע החשוב בנוגע לגשר שקוף במאמר מקיף. תשובות לכל השאלות הנפוצות, השוואת מחירים בין הפתרונות הקיימים בשוק, יתרונות, חסרונות ועוד.

מה זה גשר שיניים שקוף?

מדובר על טכנולוגיה מתקדמת בה אתם יכולים ליישר שיניים בדרך שלא יכולנו לחלום עליה בעבר, אשר במסגרתה מערכת מידע מייצרת עבורנו את כל שלבי יישור השיניים שלנו מראש, ובהתאם מיוצרת סדרה של קשתיות שקופות מחומר מיוחד אשר מתלבשות על השיניים ובתהליך הדרגתי מביאות ליישורן. טווח המחירים לטיפול בגשר שקוף עשוי לנוע בין 7,000 ש"ח בקצה הזול ל- 40,000 – 50,000 ש"ח בקצה היקר מאוד.

מחיר גשר שקוף לשיניים – השוואה לשיטות אחרות

טווח המחירים של תהליכי יישור השיניים הוא רחב. לשיטות שונות עלויות שונות, וגם אם משמשים באותה השיטה, מחירו של גשר שיניים שקוף אצל רופא שיניים אחד, לא חייב להיות דומה למחיר אצל אחר. רופאי השיניים מתמחרים גם את המתקנים הרפואיים שברשותם, את המקצועיות הרבה שלהם, את הביקוש וההיצע במרפאה שלהם, ועוד.

אז כמה עולה גשר שקוף?
הכי קל ונוח להשוות בין מחירים בטבלה מסודרת. שימו לב שהטבלה משקפת את המחקר שלנו, בהשוואה לרופאים שונים, באזורים שונים בארץ וברמות מחיר שונות ומציגה טווח מחירים ממוצע לשיטות הטיפול השונות. כמו שהסברנו, טיפול זהה אצל שני מטפלים שונים עשוי להסתיים בשינוי של מאות אחוזים במחיר. אבל בשביל השורה התחתונה, אין טוב יותר מהשוואה מסודרת:

קוביות בשיניים

6,500-12,000 ₪

סמכים נעולים

8,000-14,000 ₪

סמכים שקופים, בסיסי

9,000-14,000 ₪

שיטת  Damon clear

14,000-18,000 ₪

יישור לינגואלי

28,000-35,000 ₪

גשר שקוף Wesmile

12,900-21,900  ₪

הסיבות להבדלי התמחור בגשר שקוף

למה בעצם המחיר יכול לנוע בטווחים של למעלה מ- 100%? זו שאלה מצוינת ואנו שומעים אותה לא מעט אז ננסה לענות. הסיבות למנעד המחיר הרחב נובעות מכמה סיבות עיקריות:

תמחור אישי

הסיבה הראשונית והמשמעותית ביותר בגורם התמחור של יישור שיניים שקוף, או במקרה זה, של כל אמצעי יישור שיניים אחר, היא התמחור האישי של כל רופא ורופא. אנו טועים לפעמים ומזקקים את תהליך יישור השיניים ל"מוצר" בלבד. כלומר- יש לנו מטרה ברורה, השיניים שלי עקומות, אני רוצה שיניים ישרות. במצב כזה נדמה לנו לעיתים שאין שונות מהותית בין רופא מטפל אחד לאחר. "אם בא לי שיניים ישרות, מה זה משנה מי יעשה זאת?". זו טעות אדירה בהבנת יחסי מטפל-מטופל.

נסו למצוא את הרופא המתאים ביותר עבורכם! בדיוק כמו שבעל המקצוע שבונה לכם את הארון, מתכנן עבורכם את הגינה או מעצב לכם את האתר הוא קריטי, כך עוד יותר הרופא המטפל. רופא טוב זה הרבה יותר ממקצוען שיודע ליישם גשר שקוף. מדובר בגישה, בתחושה שתקבלו ובשנים של ניסיון. ולכל אחד- מחיר משלו.

לסת אחת או שתיים

ביישור השיניים שלכם, יש שני מצבים עיקריים. מצב בו רק לסת אחת זקוקה ליישור, לעומת מצב בו כל לסת זקוקה לגשר שקוף. הסעיף הזה דווקא די ברור, אז לא נתעכב עליו. אבל למען הסר ספק, יישור של שתי לסתות יקר באופן משמעותי מיישור של לסת אחת, מקום שיש צורך בשני סטים שונים של קשתיות שקופות לעומת סט בודד.

אורך התהליך

התהליך הדרוש בהליך יישור השיניים שלנו, משתנה בהתאם למצב הלסת שלכם. אם הלסת דורשת יישור עמוק, התהליך ארוך יותר. ואם מדובר ביישור שיניים קליל יותר, מדובר בהליך קצר. בתהליך יישור באמצעות גשר שקוף, מדובר בכמות הקשתיות השקופות שתצטרכו. כמובן- שהליך ארוך עולה יותר מהליך קצר.

עלות הציוד

בעולמות היישור, קיימות שיטות שונות ומגוונות. אצלינו בWesmile, אנו מתמחים בתהליך גשר שקוף בלבד. כך אנו מסוגלים לספק לכם את השירות הטוב ביותר, את העבודה המקצועית ביותר ואת המחיר המשתלם ביותר. ברור שעלות הציוד הדרוש ליישור שיניים באמצעות קוביות ברזל, שונה באופן מהותי מעלות הגלם בקשתיות שקופות, המורכבות מסגסוגות פולי קרבונט מתוחכמות, ואפילו בחומרים ייחודיים לגמרי אם משתמשים בשיטת Invisalign.

שאלות נפוצות:

עוד קצת על מה זה גשר שקוף

כפי שניסינו להסביר בתחילת המאמר, מדובר על שיטה מתקדמת ליישור שיניים. היתרון הגדול ביותר כמובן הוא העובדה שמדובר בשיטה "שקופה". כזו שלא תפריע לכם בחיים המקצועיים שלכם, שתמנע מבוכה, ושממש לא ירגישו סביב. סדרת קשתיות שקופות מיוצרת בהתאם לסטייה האישית בשיניים שלכם, ובאמצעות שימוש יום יומי, דוחקים את השיניים למקום הנכון והמדויק ביותר.

בחורה עם גשר שיניים שקוף
כך ניראה גשר שקוף

למי מתאים גשר שקוף?

גשר שקוף מתאים ברוב המקרים בהן יש חוסר סדירות או דיוק ברצף השיניים שלנו. במילים אחרות, הוא מתאים בעיקר לרווחים בשיניים, לסת בולטת או נסוגה, וכיוצא בזה. מקרים בהם הגשר השקוף לא מתאים כוללים לדוגמא צורך בסיבוב השן, שברים, ודלקות.

מהי חשיבות הטיפול?

חשיבות הטיפול ביישור השיניים שלכם רבה. בשורה התחתונה, מדובר בשורה של נושאים להם חשיבות אישית משתנה והם כוללים בין היתר:

  • שינוי בביטחון העצמי – החשוב לכולנו.

  • צמצום הפגיעה במנשך לא תקין, השוחקת את ציפוי השן.

  • שיפור במקרי דיקציה ודיוק לשוני.

  • שיפור תהליך האכילה שנפגם לעיתים במקרים של עיוות משמעותי.

מהו תהליך הטיפול?

הליך הטיפול פשוט:

  1. הגעה לבדיקת התאמה חינמית וסריקה תלת מימדית.

  2. קבלת הערכת טיפול מהרופא. לסת אחת או שתיים, טיפול קצר או ארוך.

  3. משלוח הסריקות ליצרן המוביל בעולם- Invisalign.

  4. ייצור סדרת קשתיות בהתאם למודל המחושב.

  5. תהליך בו עוטים את הקשתיות במשך כ 20 שעות ביממה. עם התקדמות הטיפול, מחליפים את הקשתית איתה "סיימנו" בקשתית חדשה.

  6. ביקורים שוטפים מידי חודשיים- שלושה אצל הרופא המטפל.

  7. סיום התהליך.

בוידאו – עוד קצת פרטים על התהליך הצפוי לכם בשימוש בגשר שקוף:

כמה זמן הטיפול בגשר שקוף נמשך?

כאמור, משך הטיפול משתנה בהתאם למצב הפתיחה אתו הגעתם. טיפול קצר יארך חודשים מספר (כ7-8) בעוד שטיפול ארוך ומלא עשוי לקחת למעלה משנה (כ-18 עד 24 חודשים במקרים מורכבים). 

יתרונות וחסרונות של גשר שקוף:

יתרונות – 

  • הוא שקוף! כן, לגמרי. וכמעט אף אחד לא ישים לב שאתם מיישרים. 

  • בזכות המודלים הממוחשבים מדובר בהליך מדויק יותר. 

  • בנוסף – אפשר להסיר ולהחזיר את הקשתיות מה שמקל על צחצוח השיניים, מאפשר חופש במקרים מיוחדים, ובכלל מי לא אוהב גמישות בחיים האלה?

חסרונות – 

  • עלות הטיפול בקשתיות השקופות עשויה להגיע לסכום גבוה יותר מטיפול אורתודנטי מיושן. זאת בשל עלות המכשור הגבוהה, וההכנה המעבדתית הנדרשת באופן אינדיבידואלי לכל מטופל. לעומת זאת – החיסכון בזמן הטיפול, הדיוק המרבי ואפשרות החיזוי המדויקת הופכות אותה לעדיפה (כמעט) תמיד על פני השיטות הקונבנציונליות.

  • בשיטת טיפול זו, יש צורך בשיתוף פעולה מצד המטופל באופן קפדני, לצורך הרכבת הקשתיות באופן רציף (20-22 שעות ביממה) בכדי להבטיח יעילות ותוצאות מהירות וכמובן שמירה על הקשתיות בזמן הורדתם.

אז היכן אפשר לבצע גשר שקוף בשיטת Wesmile?

נתניה

נתניה היא העיר הראשונה בה פרצה Wesmile למדינה הקטנה שלנו. בימי הפתיחה, גשר שקוף היה ביטוי נדיר, שהיה צורך להסביר לכל פציינט ופציינט. זוכרים שאמרנו כמה כיף שאתם כבר מכירים לבד את השם? המרפאה ממוקמת בקניון עיר ימים, בצמוד לחניה נרחבת וגישה נוחה מהנתיבים המהירים.

תל אביב

את תהליך הגשר השקוף שלכם תוכלו להתחיל גם בבית Wesmile שבעיר תל אביב. במוקד הכח הזה, תוכלו לפגוש אותנו במלוא הדרנו. במרפאה חדשה, חדישה, בעיצוב מרהיב ואיכות שלא קל למצוא בעולמות הרפואה הפרטית, ודאי אם משווים לרפואה הציבורית. מתלבטים אם נח לכם בתל אביב? שאלו את הנציגים שלנו! ההמלצות שלהם יעזרו לכם לעשות קצת סדר.

קיסריה

עם נגישות גבוהה לכביש החוף, "בול באמצע בין חיפה ונתניה" כמו שהמטופלים שלנו אוהבים לציין, ממוקמת המרפאה שלנו בקיסריה. אז אם אתם באזור, זה המקום שלכם. חסכו את הנסיעות, התרווחו בכסא מפנק ותישענו לאחור. החיוך המושלם שלכם ממש מעבר לפינה.

חיפה

גם בעיר חיפה תוכלו להתחיל תהליך של גשר שקוף לשיניים ברשת הפרטית הגדולה בישראל. למה? כי ככה זה אצלנו. אם אפשר שיהיה לכם נח יותר, אז למה לא?

לסיכום

בכתבה ניסינו לדייק עבורכם את סוגיית המחיר בעולם יישור השיניים ככלל, ובדגש על הפתרון שלנו פה ב Wesmile. ניתן להבין מהכתבה, שיש מנעד מחירים רחב מאד ליישור השיניים שלכם, ואולי אפילו אפשר להבין קצת מדוע.

בשורה התחתונה, אתם חייבים את זה לעצמכם, ללכת על תהליך היישור הנח, המדויק עבורכם וזה שיותיר אתכם מרוצים. ולמה זה? משום שכל אפשרות אחרת משמעותה לתעדף את הכיס על הבריאות והחיוך שלכם. וביננו, ברור שחשוב מכל שתדאגו לעצמכם. לא ככה?

 

נכתב על ידי ד"ר דורון בר-חן
ד"ר בר-חן הינו מומחה לשיקום הפה, בעל מרפאות פרטיות בקיסריה ובנתניה. לאורך שנות פעילותו הרפואית בארץ ובחו"ל הקים מרכזים רפואיים מתקדמים, שימש כמדריך קליני באוניברסיטאות, ניהל רשת מרפאות ארצית ומשמש כמרצה מבוקש בתחום. תפיסתו היא מקצועית- רפואית ייחודית, המשלבת פתרונות יצירתיים וטכנולוגיות רפואיות חדשניות.

רק בוויסמייל – אנו מזמינים אתכם להגיע לבדיקת התאמה ללא עלות וללא התחייבות!

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp