!

6577*

יישור שיניים למבוגרים ב5 שיטות

יישור שיניים למבוגרים ב5 שיטות
רופא שיניים מוסמך - נראה כמו דרישת יסוד. אבל לפעמים אפשר גם ליפול בלי שחששתם מספיק. מידע, טיפים והמלצות.

יישור שיניים למבוגרים הוא אחד הנושאים המדוברים ביותר בעולמות יישור השיניים. נכון- מדברים לא מעט גם על נושא יישור שיניים לצעירים, באופן טבעי מדובר בתקופה בה משקיעים הרבה ברווחת הילד, ביכולות ההוריות לספק לו סביבה בריאה ותומכת. אבל- יישור השיניים למבוגרים הוא נושא חשוב לא פחות! בעולם בו איכות החיים הולכת וגדלה, וגיל 60 הוא ה30 החדש, העובדה שלא טיפלנו ביישור השיניים שלנו בעבר לא אומרת שנגזר עלינו לחיות עם מצב ממנו אנו לא מרוצים.

למען הסר ספק, אין בכוונתנו לדבר על יישור שיניים לאוכלוסייה מבוגרת במיוחד, אלא דווקא לכל יישור שיניים שנוגע בחתך הגיל שמעל לנערות.

בעמוד המרכזי שלנו העוסק ב יישור שיניים שקוף תוכלו למצוא מידע רב המונגש בצורה נוחה, אבל אין בכך כדי "לדלג" על מאמרים מעין זה שלפניכם. קריאה מהנה!

אגב- מאמר מעולה משנת 2017, מפרט לא מעט מהמידע בצורה סדורה ואיכותית ושווה להעיף גם בו מבט במידה ותרצו להיחשף לכמות מידע גדולה ככל האפשר.

קוביות בשיניים

השיטה המדוברת היא השיטה הוותיקה, המוכרת והפשוטה ביותר. מדובר בשיטה המקורית, עליה כתבנו רבות במאמרים שונים ובהקשרים שונים. היתרונות מונים בעיקר הכרות עם השיטה כמו גם עלות טיפול נמוכה. החסרונות המרכזיים, בדגש על יישור שיניים בגיל בוגר, בו לכולנו חיים עמוסים, קריירות ולחצים- הם אורך הטיפול כמו גם הפגיעה הממשית באיכות החיים בתהליך.

כן- אותן קוביות על השיניים שרובינו מנסים להמנע מהן, מזון ש"נתפס" בקוביות ומהווה סיכון בריאותי לניקיון חלל הפה כמו גם מלכודת למצבים חברתיים בלתי נעימים, פגמי דיבור קלים במקרים שונים ועוד כהינה וכהינה מרעין בישין.

קשתיות שקופות – אינויזליין 

על שיטת הקשתיות השקופות שמעתם הרבה אם אתם אורחים קבועים פה, אבל גם במידה ולא מצאנו שכדאי להכניס אותה ראשנה משום שזו היא שיטת הטיפול היחידה בה אנו בWesmile דוגלים ומבצעים. לחדשים- נסביר בקצרה כי מדובר בשיטה חדשנית בה מרכיבים על השיניים קשתיות שקופות, כן, כאלה שלא ניתן כמעט להבחין בהן.

בניגוד לשיטות הוותיקות, מדובר בשיטה מבוססת הדמיות 3D ומערכות אלגוריתמיות מתקדמות, כך ניתן לצפות וליצור את המשך הטיפול כבר בשלב הראשוני. חסרונות השיטה נעוצים בעיקר באופי האנושי. יש צורך להרכיב את הקשתיות במשך כ20-22 שעות ביממה. לעומת זאת- מדובר בפתרון קל, מקצועי, נשלף בעת הצורך (!), אסתטי באופן שכמעט ולא יורגש. בקיצור- הפתרון המושלם עבור אדם בוגר/ת המעוניינים ליישר את השיניים שלהם.

שיטת DAMON

בשיטת דיימון משתמשים בסמכים המקובעים ללא שימוש גומיות או חוטי מתכת. השימוש שונה גם מהשיטה הותיקה של סמכי מתכת של הזווית הרחבה יותר בה משתמשים, כך השן נעה בסלול ארוך יותר, איטי יותר- אך בצורה חלקה לעין ערוך. בשיניים הטוחנות העיגון הוא בחלקה החיצוני של הטוחנת, כך נמנעים מרווחים בין השיניים הטוחנות, כמו גם משפרים את ההגיניינה ונוחות הצחצוח.

במידה ובחרתם בהליך הנ"ל ואתם נדרשים לקבל החלטה בין סמכים מתכתיים ובין פורצלן, חשוב שתדעו שהשיטה זהה והתוצאות אמורות להיות זהות גם כן. אז למה 2 שיטות אתם שואלים? בעיקר בשל המראה. מתכת בולטת יותר על השן לעומת סמך פורצלני, ובך נעוץ ההבדל הגדול בין השיטות הנ"ל.

יישור לינגאולי

מדובר בהכלאה בין ישן וחדש. בין שאיפה לאסתטיקה מודרנית ובין המכניקה של גשרים מתכתיים שבחלקם הם נחלת העבר. הגשר המתכתי מחובר בחלל הפה הפנימי, בחלקן האחורי של שיני המטופל. בשל עובדה זו אנו זוכים לטיפול קרוב ל"בלתי נראה".

השיטה דורשת מומחיות רבה מצד הרופא המטפל, משום שהיישור ברדיאל הפנימי מורכב יותר, דורש ידע וניסיון, כמו גם יכולות אסתתיות אישיות גבוהות. לעיתים חווים המטופלים קשיי דיבור קלים בתחילת הטיפול, אך במקרים רבים המטופל מתרגל והגוף פותר את הבעיה מעצמו.

יתרונות השיטה עומדים על אסתטיקה גבוהה כאמור, יכולת לבחון את התקדמות ההליך בצורה פשוטה, יכולת לטיפול במצבים מורכבים וחסכון בכתמים העשויים להופיע על החלק הקדמי של השיניים בשיטות אחרות. מנגד- שמירה על היגיינה מעולה מורכבת גם היא במצב בו משתמשים בגשר פנימי ויש לתת על כך את הדעת.

סמכי חרסינה

המדובר בסמכים חיצוניים, בכך הם דומים יותר לשיטה הראשונה שמנינו- שיטת הסמכים הברזליים. אולם- בדומה לשיטות המתקדמות יותר, מדובר בפתרון אסתטי משום שהסמכים "נטמעים" בשיניים הטבעיות עד כדי כך שקשה להבחין בהם. לעומת שיטות דוגמת יישור שיניים אינויזליין או קשתיות שקופות ככלל- עדיין קיימת הבעיה ההיגיינית אך בנושא האסתטי נראה שהפתרון מניח את הדעת.

לסיכום

לא תמיד יש תשובה אחת נכונה לשאלה ספציפית. בשאלה- "מה נכון עבורי בתהליך יישור השיניים שלי" יכולה להיות תשובה כזו, אך היא איננה קבועה ונכונה לכל אדם בכל מצב. כל מטופל שונה מהאחר, ויש לבחון את היתרונות והחסרונות של האפשרויות השונות בהתחשב בכלל הגורמים החשובים לאותו פציינט. כולנו תקווה שמאמר מעין זה יעזור לשפוך אור ויסייע בקבלת החלטה איכותית ונכונה.

בדרך (הנכונה) לחיוך המושלם – Wesmile

יישור שיניים למבוגרים ב5 שיטות
יישור שיניים למבוגרים ב5 שיטות

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp