!

6577*

יישור שיניים שקוף לצעירים – המחיר ב2 גישות

יישור שיניים שקוף לצעירים
מחיר כלכלי לעומת מחיר נפשי. סוגיה מעניינת ורלוונטית לאין שיעור בדיון על בריאות אוראלית של בני נוער.

יישור שיניים שקוף לצעירים הוא נושא נפוץ בעולם המערבי. במדינת ישראל, היישור השקוף ביצע "עליה" לפני שנים מספר – אך נושא יישור שיניים שקוף לצעירים עומד עדיין לבחינה בעין הורית מסורה. נכון – החשש קיים תמיד, אך מטרת המאמר היא לשפוך אור, להבהיר, ואולי גם לחדד מעט את הייתרונות האדירים הטמונים בתהליך יישור שיניים שקוף לצעירים דווקא! 

יישור שיניים שקוף לצעירים – המחיר הרגשי

בהשוואה בין האלטרנטיבות השונות – שווה לשים דגש דווקא על הנושאים שנתפסים כ"משניים" לעיתים. המחיר הוא פרמטר ברור. אם יש לכם שאלות על התהליך השקוף עצמו – תוכלו למצוא את התשובות במאמר נוסף שפרסמנו ממש בבלוג בו אתם נמצאים. וללא הקדמה נוספת – נושאי המחיר הרגשי ביישור שקוף לצעירים, לבחינתכם.

ביטחון עצמי 

יישור שיניים רגיל ("גשר") נושא בחובו, בין היתר, מחיר נפשי – כנער בגיל העשרה, שעבר תהליך של יישור שיניים עם 'ברזלים' ו'קוביות' חייתי עם חוסר הביטחון הזה, וממקום אישי שכזה, חשבתי שכדאי לשתף. 

זוגיות צעירה

כפי שכולנו יודעים, בגילאים צעירים כל נושא לא רגיל, ולו אפילו הכי קטן, ממצב עצמו כמקור ללעג.כנער עם גשר בשיניים אני זוכר את הפחד שלי לצחוק ולחייך בשיניים חשופות כדי שאחד החבר'ה לא יזרוק איזו הערה וילבין פני בפני בנות השכבה. באופן אבסורדי, החשש הגדול ביותר שלי בנושאי אינטימיות וקרבה, היה מערכת היחסים שלי עם הפה שלי. לא רציתי לחוות דחייה בעקבות הגשר, והתוצאה… בהתאם.

יישור שיניים שקוף לצעירים – המחיר הטכני

בהמשך ישיר – חשבנו להביא בפניכם גם מעט על המחיר הטכני שמעורב בבחירה שבין יישור מסורתי, ויישור שיניים שקוף לצעירים. הפן הטכני נוגע גם בשכבה הבוגרת יותר, אך יש צורך מהותי לדייק בו דווקא בקהל הצעיר. 

אכילה

קוביות הברזל בשיניים יכולות להיות מאוד לא נעימות, אבל ניכר היה בחוויה האישית שלי, שההפרעה הגדולה ביותר היא דווקא בזמן האכילה. חלקיק מזון נוטים להתפס בין הברזלים. ואם זה נשמע מעט בעייתי – אז בפועל זה מטריד הרבה יותר. 

ההרגשה היא שצריך לחשוב פעמיים לפני שאוכלים בפומבי או שישנה העדפה להימנע ממאכלים "בעייתים" יותר דוגמת ירוקים למיניהם.

לוגיסטיקה

נכון שזה כיף לפספס מידי פעם יום לימודים אבל האם עדיף לבלות את החופש שלנו במרפאת השיניים אצל האורתודנט ולהיאנק מכאבים בזמן שהוא מהדק עוד קצת את הגשר?

ומה עם צחצוח השיניים, שהופך למסובך יותר בכל בוקר ולילה?

שמירה על היגיינה אוראלית במהלך טיפול אורתודונטי הינה חשובה מאוד, ובייחוד בטיפול עם גשר יש נטייה של שאריות מזון וחיידקים להצטבר סביב הציוד – ואם לא מקפידים לסלק את החיידקים ע”י הצחצוח עלולה להתפתח דלקת חניכיים ואף עששת שתפגע בשיניים. הקושי שבהגעה לכל פינה וחרך גדלים פי כמה בסיטואציה של יישור ברזלי.

לסיכום

יישור שיניים שקוף לצעירים – הוא נושא לדיון. חשוב ונכון להעמיד תחת ביקורת מדויקת כל תהליך רפואי או דומה לכזה אותו נעביר את ילדינו. חשוב לזכור – כי כל מקרה רפואי לגופו של עניין, ואין לראות בכתוב המלצה ליישור שקוף בגיל צעיר. יתר על כן – אנחנו ב WeSmile מטפלים רק בגילאי נוער ומעלה, וזאת בשל אספקטים מקצועיים נוספים. חשוב לשים לב – כי יש סיבות טובות להשתמש ביישור שיניים שקוף, וכתמיד – הנגשת המידע תעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. נפגש בחיוך הבא. 

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp