!

6577*

כל הדרכים להשגת החיוך המושלם

כמה עולה יישור שיניים שקוף?
מה הופך חיוך לחיוך מושלם? איך הוא יכול לתרום לנו, ומה אפשר לעשות כדי להגיע אליו? כל התשובות כאן.

חיוך מושלם הוא דבר עליו חולמים רבים וטובים, ורבות וטובות כאחד/ת. פתגמים רבים נכתבו בנושא החיוך שלכם, שירים נכתבו עליו וגם מבט חטוף בטלוויזיה, תעשיית הקולנוע או הבידור- הופכים את הנושא לבהיר מאין כמותו, אין תחליף לחיוך המושלם!

אז למה החיוך שלנו כל כך מיוחד? למה הפוקוס דווקא עליו, איך הוא משפיע על החיים האישיים של כולנו ובכלל- איך מגיעים אל אותו יעד אל-מותי? ניסינו לרכז את התשובות הטובות ביותר לשאלה פה במאמר, מקווים שהקריאה- תעלה לכם חיוך על השפתיים. 

מה הוא החיוך המושלם?

החיוך המושלם, שירים נכתבו עליו, הוא מטבע עובר לסוחר בכל מפגש אנושי, ויש לו אפילו השפעה פיזיולוגית. לפני שנגדיר את הדרכים להשגת החיוך המושלם, כדאי שנתחיל מהגדרת החיוך עצמו. לדעתנו- את הפרמטרים לחיוך המושלם כדאי לחלק לשתי מחלקות שונות: הפיזית והנפשית שמאחורי הקלעים. 

חיוך מושלם – מאפיינים פיזיים:

ננסה למנות מספר מאפיינים לחיוך המושלם, שנעוצים במישור הפיזי. שימו לב, קריאת החלק הנוכחי במאמר עשויה לתת לכם הרגשה שאנחנו "לא מבינים" את הצד הנפשי המעורב בחיוך. נרצה להניח דעתכם, אנחנו לגמרי שם. בחרנו לקרוא לחברת Wesmile בשמה, בשל ההשפעה האדירה שיש לחיוך על חיי היום-יום שלנו, ובכלל על תפיסת החיים. אל דאגה! המאפיינים הנפשיים הגבוהים יותר, יגיעו בהמשך. 

1. צבע

חיוך מושלם הוא בין השאר – פונקציה של גוון. מי לא מכיר את הברק בשיניים אותו אנחנו רואים מילדות בתשדירי פרסומת, בתעשיית הקולנוע והדוגמנות. אם אתם רואים חיוך צחור כשלג, אתם מבינים באופן מיידי שמדובר באדם מטופח, כזה שמשקיע בעצמו ודואג לשמור על החיוך שלו בכושר שיא. 

שנים של שיווק, עבודה דנטלית, וכן- גם עבודת תדמית, הביאו את החיוך המושלם אל החזית. והיום- נראה שכולנו רוצים להגיע אליו. משחות שיניים ייעודיות, שגרת ניקיון יסודית, גנטיקה, הלבנות שיניים רפואיות, ערכות הלבנה ביתיות ומגוון בלתי נגמר של תכשירים כימיים / טבעיים מכוונים לקהל היעד הרודף אחר החיוך המושלם. 

2. צפיפות השיניים

צפיפות, מילה מעניינת נכון? אם להיות כנים, אנחנו מדברים על כלל נושאי "צורת"החיוך. שיניים צפופות מידי, מרווחות מידי, מנשך עילי או תחתון שאיננו מאוזן- הוא בעצם הכינוי הרפואי ללסת "בולטת" או "שקועה" מרעותה. במאמר נוסף שלנו תוכלו למצוא בדיוק את מגוון הנושאים בהן מטפלות קשתיות שקופות ליישור שיניים, אבל הנושא די ברור ופשוט גם ללא דיון מעמיק. 

את החיוך שלכם – כדאי מאד לדייק במידת הצורך. לא נכנס שוב לסיבות השונות ליישור שיניים שקוף, משום שביצענו סקירה מעמיקה על הנ"ל בעבר. אבל ברור שחיוך ישר, מדויק ונקי- עוזר לנו לשמור על היגיינה בצורה טובה יותר, במקביל לכך שהוא "מקפיץ" את הביטחון העצמי שלנו לשמיים. #חיוךמושלםזההכל

3. חניכיים

החניכיים שלנו זוכות לעיתים להתעלמות, אבל אם אתם לא משגיחים עליהן, הן הופכות לאחד הסימנים הקלים ביותר לזיהוי של הזנחה. חניכיים מוזנחות מתפשטות ומכסות חלקים גדולים מהשיניים שלנו, או במקרים האחרים המכונים "נסיגת חניכיים" הן נסוגות מהשן ומותירות אותה חשופה, פגיעה לזיהומים ומחלות, ובכלל- לא אטרקטיבית. 

שמירה על שגרת טיפוח ובריאות נכונה, תיקח אתכם את המקום אליו אתם שואפים.

4. ריח

מי מכם לא מכיר את הסיטואציה? אדם קרוב או במקרים פחות נעימים, מישהו מזדמן. הם מתקרבים, הם מחייכים, הם מדברים איתנו- אבל אוי, הריח שעולה מהם. הריח הוא סימן מיידי לטיפוח, אבל אל תזלזלו בסימן שהוא נותן לגבי הבריאות שלכם. 

ריח רע עשוי לנבוע מסיבות שונות. דלקתיות, מערכת העיכול, חניכיים, רקבון מכל סוג. והמשמעות? אם אתם רוצים לשמור על החיוך המושלם- אין אפשרות להתעלם מפרמטר שתוכלו לראות איך הוא משפיע על אחרים בצורה כל כך ברורה. כי בסוף חיוך מושלם- זה לפני הכל, הרגשה. לא?

דוגמאות לחיוכים לפני טיפולי יישור והלבנה – ולאחריהם:

החיוך המושלם - לפני ואחרי יישור שיניים
רווח בשיניים - לפני ואחרי יישור

אז למה לכם בכלל חיוך קורן וישר?

 את הסיבות לחיוך מושלם לא צריך לחפש בתשומת לב רבה… כמעט כל אחד יוכל לענות על  מספר סיבות שונות מדוע הוא/היא/הם מעוניינים בחיוך המושלם, אבל גם מהזווית שלנו- חשבנו ששווה להשקיע קצת מאמץ בכמה סיבות להשקיע בחיוך שלכם.

1. בגלל הבריאות 

כל רופא שיניים יוכל להסביר בקלות, סגר לא תקין בשיניים שלנו, עשוי לפגוע גם בתפקוד היסודי של מערכת השיניים. גם אם מדובר על לעיסה תקינה, בריאות כללית לאורך שנים רבות או בכלל שגרת טיפוח- שיניים עקומות עשויות לפגוע גם ברבדים הבסיסיים ביותר. 

2. בגלל הביטחון

כולם מכירים את המשפט- "החיוך הוא כרטיס הביקור שלך". אז לפעמים כמה פשוט ככה נכון. מחקרים מוכיחים כי לאחר תהליכי יישור שיניים, הפציינטים (לכל הפחות…) מרגישים טוב יותר לגבי הנראות האישית שלהם ומה הם משדרים כרושם ראשוני. 

הביטחון הזה בתורו מיתרגם (כן, גם הנושא הזה נחקר), גם לתחושות מסוגלות, להגשמת יעדים ובכלל להתקדמות אישית. אל תיפלו בפח ותחשבו על נזקי ביטחון עצמי כ"מחלת הדור הצעיר" . במחקרים רבים עולות מסקנות כי כולנו, מושפעים יותר ויותר מתכתיבי החברה והיופי השטחי. אז לפעמים חברים – If you can't beat them… ואם אנחנו חלק ממגמה עולמית בה תחושת הערך שלנו מושפעת מנראות, אז להתעלם מזה לא יפתור את הבעיה.

3. בגלל איכות החיים 

מי לא מחפש את החיים הטובים? חיוך, הוא סימן מעולה לכך שגם אתם חלק מהחיים הטובים. תהליך של חיים מאושרים אמור להביא אתכם למצב בו אתם מחייכים, החיוך בתורו- גורם גם לאנשים שבאים איתו במגע מושפעים ממנו, זהירות- חיוך הוא תהליך ממכר! 

במקביל – עצם פעולת החיוך משחררת אנדורפינים למחזור הדם, מה שעוזר לנו להמשיך בחיוך הלאה וקדימה. השורה התחתונה? לחייך. הרבה. כמה שיותר.

איך להשיג את החיוך המושלם?

אם עברתם על הכתבה עד עכשיו, אתם כבר יודעים שיש סיבות שונות ומשונות להגעה לחיוך המושלם, כמו גם דרכים שונות להגדיר את החיוך הנכסף. אם כן- בדומה לציטוט הידוע מאליס בארץ הפלאות- הדרך להגיע ליעד, תלויה ביעד אותו אנו מחפשים. ובמקרה החיוך- לרוב, תלוי גם בבעיה הקיימת אצל המטופל. 

1. הלבנה

החלק הקל והפשוט ביותר במאבק על החיוך עליו תמיד חלמתם, הוא ההלבנה. פעולה מידית, עוצמתית ביותר שממש כפי שמשתמע משמה, תהפוך חיוך צהוב ודהוי ללבן ומבריק. את סוגי ההלבנה ניתן גם כן לחלק להלבנות במסגרת טיפול מקצועי, לעומת ערכות לשימוש אישי. 

שימו לב – חיוך לבן הוא יעד שהרבה מאיתנו חולמים עליו, אבל ערכות ביתיות דורשות מינימום של בדיקת נאותות. מקרים בהם התכשירים הנ"ל היו לא פחות ממסוכנים, כבר קרו בעבר. אם אתם רוצים להלבין לבד? זה בסדר! אבל שימו לב לתכשירים בהם אתם משתמשים. 

2. היגיינה וטיפוח

שמירה על היגיינת פה מוקפדת תעזור לכם לשמור על חניכיים נקיות ומסודרות, על ריח  פה נעים, ובכלל על חיוך מטופח יותר. כן, גם הגוון מושפע כמובן משגרת הטיפוח היומית שלנו. שימו לב- שכמעט תמיד יש מה לשדרג. מברשת איכותית יותר, סילונית, חוט דנטלי, ועוד ועוד… אין לדבר סוף. 

3. יישור שיניים

הגענו לסעיף הרלוונטי ביותר לחברת Wesmile. אנו מדברים כמובן על תהליכי יישור שיניים. אז נכון – לא בכל מצב מתאים תהליך יישור שיניים. כאמור לעיל, ישנם מצבים בהם הטיפול הדרוש לכם הוא בכלל אסתטי בלבד דוגמת הלבנה, או שהבעיה לא קשורה לשיניים שלכם אלא לחניכיים, או אפילו לקיבה. אבל אתם פה- כנראה, משום שמעניין אתכם ללמוד על פתרונות יישור השיניים.

אז לא נרחיב שוב ושוב, משום שאת רוב המידע יש לכם בכתבות ועמודי התכן השונים שלנו. למה יישור שיניים בכלל, למה דווקא שקוף… איך, מתי, מה זה עולה, למה וכמה. הכל. אז אם הבעיה של החיוך שלכם היא השיניים ועד כמה ישרות הן- התעודדו. המענה לצורך שלכם מחכה ממש פה. 

איך אנחנו ב – Wesmile יכולים לעזור?

פה, מתמחים ביישור שיניים שקוף. אז איך זה יכול לעזור לכם? ראשית, מדובר על תהליכי היישור המתקדמים, הבטוחים, היעילים, המקצועיים והנוחים ביותר שנוכל למצוא. נכון- גם על הנושאים האלה דיברנו בהרחבה, ולכן אנו מזכירים אותם רק בראשי פרקים, אבל אם תקדישו קצת זמן לקריאת החומרים שלנו תגלו שיש לכם מענה מדויק לכל שאלה: 

 

ננצל את פסקת הסגירה בשביל להסביר שאנחנו פה בשביל לפתור לכם את סעיף השיניים הישרות בצורה הטובה ביותר, היעילה ביותר והמקצועית ביותר.

ומה לגבי הלבנה? גם בזה אנחנו יכולים לעזור.
הרי לא נשלח אתכם לדרככם עם חיוך מושלם, אבל לא בצבע הנכון. נכון?

 

נכתב על ידי ד"ר דורון בר-חן
ד"ר בר-חן הינו מומחה לשיקום הפה, בעל מרפאות פרטיות בקיסריה ובנתניה. לאורך שנות פעילותו הרפואית בארץ ובחו"ל הקים מרכזים רפואיים מתקדמים, שימש כמדריך קליני באוניברסיטאות, ניהל רשת מרפאות ארצית ומשמש כמרצה מבוקש בתחום. תפיסתו היא מקצועית- רפואית ייחודית, המשלבת פתרונות יצירתיים וטכנולוגיות רפואיות חדשניות.

רק ב-WeSmile, בדיקת התאמה בקליניקה ללא עלות וללא התחייבות!

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp