!

6577*

כמה עולה גשר בשיניים?

כמה עולה יישור שיניים שקוף?
כמה עולה יישור שיניים שקוף? כמה עולה גשר בשיניים? מה המחיר שלא מדברים עליו? במאמר זה נפרט את השיטות השונות ליישור שיניים ואת טווחי המחירים המקובלים בשוק. קראו עוד.

השורה התחתונה על ההתחלה

ישנן שיטות רבות ליישור שיניים כגון קוביות (גשר), סמכים ננעלים, סמכים שקופים, יישור לינגואלי ועוד. טווח המחירים ליישור שיניים יכול להתחיל מעט מעבר לקו 5,000 השקלים, אבל עשוי גם להסתיים בסכומים של למעלה מ 35,000 ש"ח.

בכתבה הקרובה ננסה לסקור את המחירים השונים ונבין כמה עולה יישור שיניים ככלל, כמה עולה גשר בשיניים, וגם את טווחי המחירים הסבירים בשוק. בנוסף, ננסה להסביר את השיטות השונות ומה מייחד כל אחת מהן.

כמה עולה גשר בשיניים? המחיר שלא מדברים עליו

מחיר יישור שיניים הוא פרמטר חשוב בבחירת השיטה המועדפת עליכם, בדומה לכל דיון מקצועי אחר. אבל דווקא לפני שמתחילים במספרים הקשיחים, רצינו לציין כי סוגיית המחיר של יישור השיניים שלכם היא מעט מורכבת יותר מ"שורת המחיר" בהצעה שקיבלתם. אז ככה על קצה המזלג: מה עולה לנו יישור שיניים, ודווקא שלא בכסף.

מחיר נפשי

אם אתם בוחנים "עלויות" ליישור השיניים הצפוי שלכם, אתם לא יכולים להתעלם מהפרמטר הנפשי. אחת הסיבות המהותיות ליישור השיניים שלכם היא כנראה התחושה שלכם, ולכן לא מדובר על דיון קר בלבד.

השיניים שלנו הן לא סתם עוד חלק פנימי בגוף, מדובר על החזית שלנו, על אחד האיברים בהם אנו עושים שימוש יותר מכל אחד אחר, ובסיכום הכל- החיוך שלנו הוא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לביטחון העצמי שלנו. חייך! העולם יחייך בחזרה!

אז כמה נקודות נפשיות קטנות:

  1. מחיר חוסר הביטחון – נובע מהמודעות לחיוך שאינו מושלם ופוגע ביום יום שלנו. פוגע בתחושות החברתיות כמו גם ברצון שלנו להגיע למקומות חדשים ולפגוש באנשים שלא הכרנו בעבר.

  2. מחיר התדמית – חיוך "פגום" הוא כמו חלון ראווה סדוק. בשגרת הטיפוח המוקפדת בשנת 2021, סביר להניח שאם החיוך שלכם מוזנח, הדבר לא מלמד עליכם טובות בסריקה שטחית.

  3. פרמטר ה"פינוק" – חשוב גם הוא! אם אתם רוצים לדאוג לחיוך שלכם, חשוב שתעשו זאת גם בשל רצון חיובי, ולא רק בהימנעות מהשלילי. במילים אחרות- יהיה לכם כיף!

מחיר הזמן

הזמן שלנו הוא אחד הגורמים המשמעותיים בחיים המודרניים. רמות הלחץ והקורטיזול ממריאות מכל עבר, כולנו מרגישים במרדף אינסופי. הזמן שלנו? אנחנו שומרים עליו בקנאות. ובכלל- גם אם מסתכלים רק על כסף- זמן פנוי הוא זמן להכנסה, כמאמר הפתגם הנודע – Time is money!

מרחק

המרחק שלכם מהמרפאה המטפלת הוא פרמטר מהותי. ולמה אתם שואלים? משום שתצטרכו לבקר בה לא מעט במהלך חודשי הטיפול שלכם. ביקורות, שינויים, התייעצויות או בכלל קפיצה זריזה בשביל לשאול את הרופא המטפל אם הכל כשורה. בוויסמייל אנו פרוסים בפריסה ארצית שהולכת ומתעצמת, כך שתוכלו למצוא את המיקום המושלם עבורכם. שאלו את נציגי המכירות שלנו על הסניף הקרוב אליכם!

כמות ביקורים

בשיטות יישור שונות, דרושים כמויות ביקורים שונות.  ביקורים לביקורת, ביקורים לשינוי ומתיחת אמצעי היישור שלכם, ועוד. בשיטת היישור השקוף- אמנם קיימות ביקורות, אבל הביקורים לטובת מתיחת גומיות בדומה לדור הישן של יישור "בברזלים" לא קיימים יותר, משום שאתם מחליפים את הקשתיות שלכם לבד בבית. אז אם תחשבו את המחיר של ימי העבודה והזמן שלכם, חשוב שתבחינו ביתרון של היישור השקוף.

כמה זמן זה יקח

תעשו לנו טובה, למי לא אכפת "כמה זמן זה יקח?". כולנו אנשים מונחי תוצאה ואם אתם פה, אתם רוצים את השיניים שלכם ישרות, ועדיף לכם שזה יקרה מהר נכון? אז לעומת שיטות יישור השיניים המסורתיות, מחיר הזמן משחק תפקיד גם פה.

מהן השיטות הנפוצות ליישור שיניים ומה המחירים השונים?

השיטות השונות ליישור שיניים משפיעות מן הסתם גם על סוגיית המחיר. בעוד שלכל שיטה אפשר להקדיש מידע רחב ביותר, ניסינו לרכז עבורכם את המידע הרלוונטי לסוגיית המחיר ביישור השיניים.

קוביות (גשר בשיניים)

שיטת היישור הוותיקה והמוכרת ביותר, בה מיישרים את השיניים שלנו באמצעות לחץ ישיר מגשר מתכתי, ובו "קוביות" (סמכי מתכת) המסייעים בקיבוע ומניפולציה של השן. בשיטה המסורתית משתמשים בחומרים פשוטים יותר, כמו גם בתהליך מורכב פחות ברמה התכנונית. הרופא שלכם מבצע את השינויים בצורה ידנית, ובהתאם לניסיון ול"חוש".

מחיר ממוצע לשיטה נע בין 6,500 ש"ח ועד כ 12,000 ש"ח.

סמכים ננעלים

שיטת היישור הזו עושה שימוש במנגנון הדומה לשיטה הראשונה אותה הזכרנו, אך בניגוד אליה הסמכים אינם "סטטיים" אלא ניתן לפתוח ולסגור אותם. היתרונות לעומת השיטה הותיקה אמורים לספק יישור קל, נוח ומהיר יותר.

מחיר ממוצע לשיטה נע בין 8,000 ש"ח ועד כ14,000 ש"ח.

סמכים שקופים, הליך בסיסי

שיטת היישור בסמכים שקופים (יישור שיניים שקוף) מושפעת באופן ישיר מאורך התהליך שמשפיע על כמות הקשתיות כמו גם על כמות הביקורים, בנוסף ליצרן שנבחר והאם מדובר על יישור של לסת אחת או שתיים. מחיר ממוצע לטיפול בסיסי בסמכים שקופים, ע"י יצרן שאיננו מוביל ובטיפול קצר- לא גבוה בהרבה משיטה פרימיטיבית ממנו עשרות מונים.

מחיר ממוצע לשיטה נע בין 9,000 ש"ח ועד כ 14,000 ש"ח.

גשר שקוף / יישור שיניים שקוף
שיטת הסמכים השקופים - יישור שיניים שקוף

Damon Clear

שיטת היישור הזו משתמשת בסמכים שמקובעים ללא שימוש בגמויות או חוטי מתכת אלא בחיבור ישיר אל השן. הקיבוע מתבצע בזווית רחבה יותר, כך שהליך היישור איטי מעט יותר, אך חלק בהרבה. בבחירת השיטה יש אפשרות לבצע תעדוף בין סמכי מתכת או פורצלן. ברמה המקצועית? ההבדלים דקים. אז למה זה קיים? כי זו בחירה אסתטית. סמכי פורצלן בולטים הרבה פחות על רקע השיניים שלנו.

ֱמחיר ממוצע לשיטה נע בין 14,000 ש"ח ועד כ18,000 ש"ח. 

יישור לינגואלי

שיטת היישור הזו היא מעין הכלאה בין עולם חדש וישן. משתמשים בשיטה ותיקה של "גשר מתכת" אך מחברים אותו בחלק הפנימי של השיניים שלנו. מדובר על פתרון שנראה טוב יותר, ופועל באותה הצורה של השיטה הותיקה. הרופא המטפל חייב להיות מומחה לדבר, משום שמניפולציה של השיניים מתרדיאל הפנימי דורשת היכרות מעמיקה עם הלסת. החיסרון אותו לא פותרת ההכלאה היא שמירה על היגיינה. מדובר בבעיה מוכרת ומורכבת מאד בשיטת הגשר הלינאוטאלי.

מחיר ממוצע לשיטה נע בין 28,500 ש"ח ועד כ 35,000 ש"ח. 

כמה עולה יישור שיניים שקוף – Wesmile

כמו שאתם בטח כבר יודעים, אצלינו בוויסמייל אנו משתמשים בשיטת Invisalign, ומתמחים בצורה אבסולוטית ביישור שיניים שקוף. מחיר הטיפול משתנה בהתאם למצב הפתיחה, כמות הלסתות ועוד. המלצה שלנו? הירשמו לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות (סיפור אמיתי), והרופאים שלנו יוכלו להסביר לכם יותר.

מחיר ממוצע לשיטה נע בין 13,000 ש"ח ועד 23,500 ש"ח.

האם קופת החולים מממנת תהליכי יישור שיניים?

קופות החולים השונות ממנות השתתפות כזו או אחרת בהליכי יישור השיניים. באופן טבעי- הרצון המקצועי של קופות החולים הוא להפנות את הפציינט לתהליכי טיפול שיניים במרפאות שלהן. מסיבות רבות (בין השאר סיבות תדמית, תשומת לב או "לחימה" על ליבו של הצרכן) בוחרים ישראלים רבים (למעלה מ 80% לפי ההערכות) ליישר את השיניים שלהם במסגרת פרטית.

אז האם הקופה שלכם תשתתף ביישור השיניים, וכמה? זו לא שאלה שכדאי לנסות לענות עליה פה, וזאת בשל המורכבות הרבה בנושא. בקצרה- התשובה תלויה בתהליך היישור שבחרתם, בקופה הספציפית שלכם, במסלול הביטוח אותו אתם משלמים בקופ"ח שלכם ועוד… אז מה עושים? גשו לקבל הצעה קונקרטית, ותשאלו את הקופה ואת נציגי המכירות. שום דבר לא יחליף התחייבות ברורה, ואם הנושא חשוב לכם – נסו לקבל תשובה מדויקת.

מתי כדאי להתחיל טיפול יישור שיניים?

שאלה מצוינת לה תשובה מורכבת. תהליכי יישור שיניים הם (בעיקר) תוצאה של בחירה סובייקטיבית. כמה מפריע לי המצב הקיים, כמה אני נחוש/ה לשנות אותו ומתי מתחילים. בגדול, קיימים גם מצבי קיצון בהם נדרשת התערבות אסתטית, גם מסיבות רפואיות לחלוטין.

מתי ההתערבות נדרשת?

במצבים בהם עיוות בלסת מפריע לפציינט לדבר, לשמור על שגרת צחצוח בריאה, חתכים בחלל הפה והחניכיים, או פגיעה של ממש בשיניים עצמן. במצבים כאלה אתם לא "בוחרים" ליישר אלא נדרשים לכך. אבל, אלו מצבי קיצון ולא לשם כך התכנסנו.

לגבי הבחירה להתחיל-

אצלינו בוויסמייל אנו ממליצים שלא להתחיל הליך יישור (שקוף) במצב בו הפציינט בגיל צעיר מידי (נוער). אנו מוצאים כי קלות הדעת, שלל הפיתויים ובכלל חוסר רצינות גורמים לכך שהצלחת הטיפול מוגבלת משום שניתן להסיר את הקשתיות, וכדאי מאד שלא לעשות זאת. אבל- אפשר לבחור שכן להתחיל טיפול בצעירים (לא אצלינו, אבל במקומות אחרים…) או לבחור בשיטה ותיקה.

האם יש גיל מאוחר מידי ליישור שיניים?

שוב, התשובה תהיה אישית לחלוטין. יישור שיניים למבוגרים הוא קונספט מקובל ואפשרי לחלוטין, גם בגילאים שמעל ל 75 ניתן ואף מומלץ להמשיך בשגרות טיפוח השיניים שלכם. בסופו של יום – אתם תבחרו אם הטיפול נכון עבורכם בהתאם לבחירה אישית. כמובן, כמו בכל הליך רפואי בגיל הזה, מומלץ להיוועץ ברופא המטפל שלכם בכל החלטה בשביל להימנע ממצבי ביש.

כיצד מיישרים שיניים עם גשר שקוף?

להלן סקירה קצרה על תהליך יישור השיניים עם גשר שקוף:

  1. קבלת החלטה – בהתאם לכל האמור לעיל, הכל מתחיל מההחלטה.

  2. בחירת הרופא שלכם – בחנו את ההצעות השונות בכובד ראש, בדקו את עצמכם ואת התאמה למרפאה וקבלו החלטה מושכלת

  3. ביקור ראשוני – הכרות ובחינת המצב הקיים (לעיתים כולל סריקה תלת מימדית)

  4. קבלת הצעת מחיר אישית ואישורה

  5. ייצור קשתיות בהתאם למצב האישי שלכם

  6. קבלת הקשתיות, והליך אוריינטציה לקשתית ראשונה ביחד עם הרופא/ה המטפל/ת

  7. החלפת קשתיות בהתאם ללו"ז טיפול

  8. ביקורי ביקורת קבועים

  9. סיום התהליך ושימור התוצאות (גם על זה- יש לנו כתבה שממתינה לכם!)

במידה וישנן שאלות- אל תהססו לפנות אלינו! הצוות המקצועי ישמח להעמיד לרשותכם את המידע הדרוש לכם, גם אם לא תבחרו ליישר שיניים בוויסמייל!

עוד קצת על תהליך הטיפול מהמנהל הרפואי שלנו – ד"ר דורון בר חן:

סיכום

בחירת תהליך יישור השיניים שלכם היא בחירה רצינית. סוגיית המחיר- היא נושא שעולה, חוזר ועולה, וכנראה שלנצח יהווה פרמטר חשוב בבחירה שלנו.

בכתבה ניסינו לסכם את נושא המחיר, גם בזווית המסורתית, אבל גם בזוויות המשלימות, אותן לומדים בעיקר מניסיון ומחוות הדעת של המטופלים השונים. ההמלצה שלנו היא לנסות לקחת בחשבון כמה שיותר פרמטרים, וכך תתקרבו, יותר מכל שיטה אחרת – אל היעד הנכסף של חיוך מושלם במחיר מקובל.

נכתב על ידי ד"ר דורון בר-חן
ד"ר בר-חן הינו מומחה לשיקום הפה, בעל מרפאות פרטיות בקיסריה ובנתניה. לאורך שנות פעילותו הרפואית בארץ ובחו"ל הקים מרכזים רפואיים מתקדמים, שימש כמדריך קליני באוניברסיטאות, ניהל רשת מרפאות ארצית ומשמש כמרצה מבוקש בתחום. תפיסתו היא מקצועית- רפואית ייחודית, המשלבת פתרונות יצירתיים וטכנולוגיות רפואיות חדשניות.

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp