!

6577*

7 טיפים ליישור שיניים שקוף בנינוחות מקסימלית

7 טיפים ליישור שיניים שקוף
איך מיישרים שיניים בנוחות? נשמע מוזר לא? הרי בסוף מדובר בתהליך מורכב... אז זהו - שעם הטיפים שלנו תוכלו להפליג בדרך בצורה נעימה יותר

בשבוע שעבר העלינו את הדעה שלנו על יישור שיניים שקוף בשנת 2021, למי מתאים או לא מתאים יישור שיניים שקוף בהתאם לקבוצת הגיל שלו או שלה. אבל – גם אם התחלתם את הטיפול שלכם יש כמה דברים קטנים שתוכלו להקפיד עליהם בשביל להבטיח לעצמכם את התהליך האולטימטיבי. בגילוי נאות – את המאמר המעולה מצאנו מעבר לים באתר MyOrthodontist המעולה – כך שרוב העבודה שלנו היתה רק לתגרגם עבורכם.

אם כך – 7 טיפים ליישור שיניים שקוף. כותרת מפוצצת אבל אין מה לדאוג, את התהליך שלנו תעברו בליווי הדוק, והרבה תמיכה לאורך הדרך. אבל, אולי אתם פה כי אתם רוצים ללמוד, או לחילופין יש לכם שאלות שתרצו עליהן מענה. ולכן – המידע מונגש עבורכם.

7 טיפים ליישור שיניים שקוף

אז כמו שכבר קראתם – אנחנו מתכוונים לעשות הכל בשביל שתוכלו לקבל כמה שיותר מידע, בכמה שפחות מאמץ. לשם הדיוק – הטיפים שלפניכם מיועדים לתהליך הטיפול עצמו ומטרתם המרכזית היא מניעה של כאב או חוסר נוחות מיותר לחלוטין. במידה ולא ידעתם – תהליך היישור השקוף הוא נח באופן יחסי, ולכן גם חוסר הנוחות המתואר במאמר – הוא מינימלי ואין ממה לחשוש.

חשוב גם לשים לב שלא לערבב "שמחה בשמחה". נכון – ישנו סיכוי לחוסר נוחות מסויים בכל תהליך שנבצע. בין אם מדובר ביישור שיניים סטנדרטי או ביישור שיניים שקוף. אולם – אנו מנסים לבודד את ההשוואה שבין יישור שיניים ויישור שיניים שקוף ולא לבחון את יעילות נושא יישור השיניים ככלל.

7 טיפים ליישור שיניים שקוף – הסעיפים עצמם

אם כן ללא עוד הקדמות מיותרות – הטיפים. שימו לב, כי לשם אמינות התרגום העברנו את כולם כמה שיותר "כלשונם", אך נשמח אם תוכלו להעיר את תשומת ליבנו לכל חוסר דיוק או טעות במידה ונמצאו כן.

היצמדו ללוח הזמנים

לוח הזמנים האידיאלי נקבע עבורכם על ידי רופא השיניים המטפל וכולל בחובו מורכבות משמעותית. האם לקבוע את ההחלפה מקשתית לקשתית בזמן המהיר ביותר? אולי לקבוע את הזמן המאוחר ביותר בו קיימת יעילות? בכל מקרה – הרופא המטפל שלכם קובע מסלול טיפולי עבורכם המשלב את החוסר הנוחות הנכון בדיוק, כך ש"יכאב מעט" אבל רק מעט.

חשוב שלא להקדים את לוח הזמנים ולנסות לזרז את הטיפול, בדיוק כשם שחשוב מאד שלא לאחר בזמני ההחלפה. אצלינו בשירות WeSmile אנו מקפידים על תמיכה לאורך התהליך כולו. כך שלא רק שתקבלו את כל המידע מוכן וארוז, גם תקבלו תזכורות שוטפות להחלפות קשתית ולכל שלב רפואי אחר. כי ככה זה אצלינו – אם כבר שירות, אז מקצה לקצה.

החליפו את הקשתיות שלכם – לפני השינה

אז מזל טוב – תוזמנה עבורכם החלפת קשתית להיום. אבל גם "היום" זו הגדרה רחבה. ההמלצה שלנו היא טריק מעולה. בצעו את ההחלפה דווקא לפני השינה. ולמה? חוסר הנוחות המהותי ביותר שאולי תחוו, הוא בסמוך להחלפת הקשתית. למה זה חשוב? כי אם תעשו זאת לפני השינה, תעברו שעות רבות בהן השיניים מתחילות את השלב הבא בטיפול, אבל אתם – ישנים לכם.

משככי כאבים ללא מרשם – זה אחלה ביישור שיניים שקוף

לפני הכל נסייג – הבסיס לכל החלטה מעין זו היא התייעצות עם הרופא המלווה שלכם בתהליך. אבל הבטחנו לתרגם את המאמר כמה שיותר ללא שינויים, אז בבקשה:

ישנם דיווחים על הוא מעט כאב או רגישות שמורגשים בעיקר בעת עטיית/הסרת הקשתיות. משכחי כאבים בדומה לאיבופרופן, אספירין וכיו"ב עשויים להקל על הכאב העדין בקלות ובפשטות. חשוב לשים לב שלא להשתמש במשכחים בצורה מוגזמת, ובמידה והכאב או הרגישות לא חולפים, חשוב מאד לדבר עם הרופא.

לדווח על קצוות חדים

לרוב, בייחוד אם מקפידים על יצרן איכותי דוגמת אינויזליין (Invisalign) או Clear correct ודומיהן, הסיטואציה לא מתממשת .אבל – אם במקרה בחרתם ביצרן איזוטרי כזה או אחר, ולעתים – אפילו במותגים הגדולים: עשויות להופיע קשתיות להן קצה מחודד הפוגע ו"מגרה" את החיך. במידה ונפלה לידכם ההזמנות לחות תופעה שכזו – דווחו לרופא המלווה בהקדם. יש מה לעשות. נכון שאתם קוראים מאמר בשם 7 טיפים ליישור שיניים שקוף, אבל חשוב מאד להתייחס לטיפ הזה. הפתרון פשוט ואין שום סיבה שתחושו חוסר נוחות.

"אמנו" את הפה שלכם באמצעות לעיסה

תאמינו או לא, כמה שתשתמשו יותר בפה שלכם, כך השיניים שלכם יתרגלו למיקום החדש שלהן בצורה מהירה ויעילה יותר. אם כן – בייחוד כשהקשתיות שלכן בחוץ, זה זמן ללעוס חברים וחברות!

חשים תחושת רגישות רבה? אולי אלו לא הקשתיות

רגישות ועדינות לקור, הם לפעמים סמפטומים לגורם פגוע אחר לגמרי. לדוגמא – דלקת תוך השן בשם Pulpitis. כלומר – הכאב לא נובע מהליך הטיפול שלכם בקשתיות השקופות. ופה שווה לחזור לדגש ממנו התחלנו – כל תנועה של השן עשויה לעורר את הרגישות במצב בו קיימת הדלקת המדוברת ולא משנה באיזה שיטה תבחרו. בדרך כלל – הרגישות עוברת תוך כמה ימים. במידה ולא כך הדבר, חשוב לראות את רופא השיניים באופן מיידי. במקרה קיצון – טיפול שורש עשוי להיות הפתרון הנדרש.

להתאים את הקשתיות בבית? לא רעיון טוב

הטכנולוגיה והדיוק המקצועי הכרוכים בתכנון, ייצור ויישום קשתיות שקופות הם אדירים. אי לכך, הסיכוי שתוכלו לבצע בהן תיקונים דוגמת "עשה זאת בעצמך" בהצלחה, נמוכים מאד. נכון – אתם עשויים לקבל בערכה הביתית שלכם כלים לנגיעות אישיות מינוריות, ממש "שיוף" מזערי בנקודונות כאובה. אולם – אם משהו באמת מפריע לכם ההנחיה היא כתמיד, צרו קשר עם הרופא המטפל שלכם.

לסיכום

אם כן – במאמר 7 טיפים ליישור שיניים שקוף סקרנו את הטיפים המובילים שמצאנו באתר MyOrthodontist ואנו מודים למקור על העבודה שביצע. ולכם נציע – שימו לב לקשתיות שלכם, לתכנון שלכם ולמהלך הטיפול. ניתו לבצע יישור שיניים שקוף, ולחוש חוסר נוחות מזערי ביותר! ואין שום סיבה שהתהליך שלכם, לא יהיה כזה.

7 טיפים ליישור שיניים שקוף
7 טיפים ליישור שיניים שקוף

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp