6577*

המדריך המלא

ליישור שיניים שקוף

ריכזנו עבורכם את כל המידע

אם לא בא לכם ללמוד את הנושא לעומק,
צרו איתנו קשר והנציגים שלנו יעזרו לכם בכל שאלה

יישור שיניים שקוף 2

מהו יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף הינה שיטה חדשנית ליישור השיניים המתבצעת על ידי קשתיות שקופות (Aligners) אשר מותאמות לצורת השיניים של המטופל בעזרת סריקת תלת ממד של הלסתות.
הקשתיות מורכבות על השיניים כך שבקושי ניתן להבחין בהן ובתהליך הדרגתי מזיזות את השיניים אל מקומן הרצוי ומיישרות אותן.
מחיר יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין יכול לנוע בממוצע בין 9,000 ל-23,500 ש"ח כתלות במצב השיניים ההתחלתי.

יישור שיניים ילדים
יישור השיניים השקוף ידידותי לילדים ובני נוער, נוח לשימוש והרכבה
ואינו פוגם בביטחון העצמי של הילד.

בואו להבטיח לילדכם את החיוך המושלם
יישור שיניים ילדים
יישור שיניים למבוגרים
רוב אלו שעושים אצלנו את היישור השקוף
עושים אותו בגילאים בוגרים בזמן שיש להם שגרת חיים הדורשת מהם לעמוד מול אנשים,
להיות נוכחים בפגישות ואף להרצות או להופיע בטלוויזיה.

זה אף פעם לא מאוחר מידי
יישור שיניים מבוגרים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

איך נראה תהליך יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף 3
איך נראה תהליך יישור שיניים שקוף? למה אנחנו מתכוננים?
שאלות מצויינות – אז הכנו תשובות טובות עוד יותר.
ד"ר עומר פלייסיג פה בכדי לסייע.

תחילת התהליך

לפני הכל – בדיקה פשוטה, קלילה ונעימה.
בסופה, תדעו אם התהליך השקוף מתאים לכם וגם כמה זמן ייקח הטיפול.
בבדיקה הראשונית נוכל לבצע סריקה מלאה ב 3D ולמפות את תכנית הטיפול, לדמות את התוצאות, ועוד.

1

איסוף נתונים

אנו מבצעים סריקה דיגיטלית מלאה, צילומי פוטו וצילומים רנטגניים.
בכל האינפורמציה הזו משתמשים לבניית תוכנית הטיפול הייעודית עבורכם.

2

קבלת קשתיות ראשונות

לאחר שהעברנו את הנתונים לייצור, תקבלו את סט הקשתיות הראשון שלכם.
בWesmile אנו משתמשים בקשתיות של היצרן המוביל Invisalign. את הקשתיות מקבלים ומתחילים את הדרך לחיוך המושלם.

3

הליך הטיפול הביתי

במהלך הטיפול אתם מנהלים את התהליך אצלכם בבית!
חשוב ונחוץ להגיע לנקודות ביקורת אותן נקבע מראש בכדי לוודא שהטיפול מתנהל כשורה. במהלך הטיפול אנו מלווים אתכם גם כשאתם לא במרפאה ודואגים לתזכר אתכם להחליף את הקשתיות במועד הרצוי. במשך כמה חודשים אתם מקפידים על טיפול לפי ההנחיות, ויחד נגיע לחיוך המושלם.

4

למי מתאים יישור שיניים שקוף?

ככלל – את היישור השקוף ניתן לבצע בכל גיל. יחד עם זאת, לקבוצות גיל שונות מאפיינים שונים המשפיעים על הטיפול:

אוכלוסיה צעירה
המורכבות ביישור שקוף בגילאי ילדות ונוער נעוצה בשיתוף הפעולה הדרוש מהפציינט.ביישור שיניים שקוף נדרש להרכיב את הקשתיות 20 עד 22 שעות ביממה.הרכבת הקשתיות למספר שעות נמוך מכך תגרום לעיכוב בטיפול ואי הגעה לתוצאה הרצויה.המשמעות – אם יש לכם משמעת עצמית גם בגיל צעיר, שווה לבדוק את הסיכוי ולא לוותר על יישור שקוף בלי לבחון את האפשרות.

מבוגרים

אין בעיה בשימוש של יישור שקוף באוכלוסייה מבוגרת. נהפוכו – סביר להניח שזו האפשרות הנוחה, המכובדת ביותר, והנעימה ביותר ליישום. כלומר, כזו שלא תגרום לאי נוחות או לשינוי בשגרת החיים. יחד עם זאת, יש לוודא שמצב הרקמות בפה מאפשר טיפול (לזה אנו נדאג).

באילו מצבים יישור שיניים שקוף הוא הפתרון האולטימטיבי?

את המרווחים בשיניים ניתן לסגור בהצלחה מרובה באמצעות יישור שיניים שקוף. במקרים מסוימים, כמו חוסר בשיניים, ימליץ האורטודונט על טיפול משלים לאחר סיום הטיפול האורתודונטי, כמו ציפוי, כתר או שתל דנטלי. כמו כן, צריך לזכור שיש לרווחים נטייה להיפתח מחדש לאחר סיום הטיפול, וכדי למנוע זאת נדרש בסיום הטיפול להרכיב ריטיינר – קיבוע נשלף (שומר מצב) – המשמר את השיניים צמודות זו לזו, בנוסף לקיבוע המתכתי הקבוע המותקן בסיום הטיפול שלכם ב-WeSmile.

מידע נוסף

יישור שיניים שקוף באמצעות קשתיות מטפל גם במצבי צפיפות ועקימות בשיניים – ביעילות רבה, במינימום זמן ובמקסימום תוצאות. כדי לאפשר לשיניים את המרווח להסתדר זו לצד זו על הקשת, נעשה שימוש בטכנולוגיית IPR, שהיא למעשה יצירת נקודות שחרור לחץ בחלק מהשיניים, בין השיניים, באמצעות שיוף מזערי של עד 0.5 מ"מ. ההליך הינו פשוט וקצר, ידידותי, בטיחותי ואינו פוגע באמייל או בחוזק המבני של השן. למעשה, ההפך הוא הנכון – טיפול בצפיפות באמצעות קשתיות שקופות ו-IPR יבטיחו בחלוף הזמן שיניים בריאות, נקיות ומסודרות. מידע נוסף

מנשך פתוח הוא ליקוי סגר, המתרחש כאשר חלק השיניים בלסת העליונה אינן פוגשות את השיניים בלסת התחתונה בעת סגירת הלסתות. מנשך פתוח יכול להתרחש בשני אופנים – קדמי ואחורי, אך הנפוץ יותר הוא הקדמי (כלומר, כאשר הלסתות לא נסגרות היטב באזור השיניים הקדמיות, אך נסגרות בשיניים האחוריות). הסיבות להיווצרות מנשך פתוח הן רבות ומגוונות – כמו גורמים גנטיים, גורמים תפקודיים כגון נשימה דרך הפה בלבד (בעיית אא"ג בתכליתה), מציצת אצבע או דחיפת לשון בבליעה ובדיבור ועוד.

מנשך פתוח נחשב לליקוי סגר חמור יחסית, אשר מלבד המטרד האסתטי הוא עלול לגרום לבעיות בריאותיות ותפקודיות, כגון בקשיים בלעיסה, הפרעות למפרק הלסת ושחיקה חמורה של השיניים.

הטיפול האורתודונטי במנשך פתוח באמצעות קשתיות שקופות יהיה משולב לרוב עם טיפול בבעיה שהובילה ליצירת המנשך הפתוח (כמו טיפול בבעיה תפקודית או בשינוי הרגלים מזיקים). לכן, אבחון מדויק ומקיף הוא קריטי על מנת לפתור את הבעיה מהשורש, והוא תלוי במידה רבה בשיתוף הפעולה מצד המטופל/ת.

מידע נוסף

מנשך עמוק הוא ליקוי סגר, המתרחש כאשר השיניים בלסת העליונה מסתירות ברובן או בכולן את השיניים בלסת התחתונה, בזמן ששתי הלסתות מצויות במצב סגירה. במצב של סגר תקין – קיימת חפיפה של עד כ-30% בין השיניים העליונות והתחתונות (כלומר, החותכות העליונות מכסות כשליש מהחותכות התחתונות). כאשר השיניים העליונות מכסות יותר מחצי מהחותכות התחתונות – נגדיר זאת כ"מנשך עמוק", או באנגלית: Deep-bite או Over-bite. מנשך עמוק נחשב לליקוי סגר מורכב יחסית לטיפול, אך אפשרי בהחלט באמצעות קשתיות שקופות. תחילה, יש להתחקות אחר הגורם למנשך העמוק ולהתאים לפיו את המתווה הטיפולי. למשל – לפתוח את המנשך באמצעות הבקעת שיניים אחוריות, או אינטרוזיה (פעולה הפוכה מהבקעה) של החותכות העליונות/התחתונות, או שילוב של כמה תנועות. כאשר הסיבה למנשך העמוק קשורה לליקוי סגר נוסף (למשל, בליטת שיניים עליונות) – תיקון המנשך העמוק מתלווה לתיקון ליקויי הסגר הנוספים. מידע נוסף

במצב סגירה תקין, השיניים הקדמיות בלסת העליונה יהיו מלפני השיניים הקדמיות בלסת התחתונה. כאשר מתרחש ההפך (כלומר, כאשר השיניים הקדמיות בלסת העליונה מופיעות מאחורי השיניים הקדמיות בלסת התחתונה) – זהו מצב של ליקוי סגר המכונה "מנשך הפוך".

 

מלבד הבעיה האסתטית, כאשר מדובר בסטייה בינונית עד קשה – המנשך ההפוך עלול לגרום למגוון תופעות, כגון קושי באכילה, בדיבור ובבליעה, קשיי נשימה (במיוחד בזמן שינה), סיכון מוגבר לעששת – ואפילו עיוות של מראה הפנים. הסיבה העיקרית למנשך הפוך היא גנטית – מרבית האנשים עם בעיית מנשך יורשים אותה מהוריהם, אולם קיימות סיבות נוספות, כמו מציצת אצבע עד גיל מאוחר, דחיפת לשון ועוד.

 

הטיפול במנשך הפוך תלוי בחומרת הבעיה ובגיל שבו הטיפול נעשה. במקרים מסוימים, יישור שיניים בקשתיות יניב פתרון מלא לבעיה, אולם לעיתים יידרש לשלב טיפול כירורגי לתיקון מבנה הלסת. אבחון מוקדם ונכון של ליקוי המנשך על-ידי מומחים בתחום הוא קריטי על מנת להבין את הדרך הנכונה והפשוטה ביותר לפתרון הבעיה – באופן מיטבי ומשביע רצון.

מידע נוסף

למה אתם ממש חייבים ליישר את השיניים שלכם?

בגלל הבריאות

תשאלו את רופא השיניים שלכם, והוא יסביר בשמחה. סגר שיניים לא תקין או שיניים שאינן ישרות – פוגעות בתפקידים הבסיסיים ביותר של הפה והחיוך שלכם.  אם מדובר על לעיסה, ניקיון ותחזוקה יום יומית, וגם בריאות לאורך זמן. פה בעל שיניים שאינן ישרות מועד יותר לפורענות ושגרת התחזוקה שלו מורכבת בהרבה.  מניעת פלאק ואבנית כמו גם שחיקת "שן לשן" מצטמצמת גם היא באופן מהותי, בזמן שהחיוך שלכם ישר ומדויק.

בגלל הביטחון

באופן מסורתי אנו נוטים לחשוב על נזקי ביטחון או חוסר בטחון עצמי כנזקים המשתייכים לעולמות הנוער. חשוב לשים לב, שהענף המחקרי בנושא יעלה כי בטחון עצמי מושפע מהמצב הדנטלי שלנו – גם בגיל מאוחר הרבה יותר.  חיוך הוא ההזדמנות שלנו להותיר רושם ראשוני, וחיוך מושלם הוא חלום של רבים מאיתנו וככל חלום, הדרך אליו מתחילה בצעד אחד קטן. 

בגלל איכות החיים

יישור שיניים שקוף הוא פתרון אידיאלי לצרכי החיים הטובים. אם ביישור שיניים עסקינן, היישור השקוף הוא המוצר החדש והמודרני ביותר בשוק.  תהליך היישור השקוף דורש מינימום ביקורים במרפאת השיניים, התהליך ברור מראש והשלבים השונים מותווים עוד לפני היציאה לדרך.   חשוב לשים לב שרק ביישור השקוף ניתן לשלוף את הקשתית, אם בזמן הארוחה, בזמן צחצוח השיניים או עם הקפה של הבוקר – פשוט מחליק החוצה או פנימה. 

שאלות נוספות על יישור שיניים שקוף

צירפנו את השאלות הנפוצות, בשביל להקל עליכם במידה ונכנסתם לרפרף.
הצוות האדיב והמחייך שלנו זמין עבורכם לשאלות נוספות, בירורים או כל דבר שתרצו לדעת. ככה זה אצלינו, משפחה זו משפחה.

פירטנו גם בתחילת העמוד, אז לא נרצה להעמיס אתכם במידע מיותר. אבל אולי שווה לכתוב גם פה – שהסיבות נוגעות בכלל תחומי העניין והחיים שלנו. בגלל הבריאות. בגלל הביטחון. בגלל איכות החיים. וגם – בגלל שהגרסה הכי טובה שלנו – היא זו איתה אנחנו הכי שלמים. ואם אתם נמצאים פה – כנראה שהנושא חשוב גם לכם.

 

ההמלצה הרווחת היא לא לעשן בזמן הרכבת הקשתיות שכן העשן יכול להכתים את הקשתיות ובכך להפוך אותן לפחות שקופות ויותר ניתנות להבחנה.

ככלל – לא מומלץ לשתות שתיה בעלת פיגמנט של ממש בזמן שהקשתיות בפה. 

ניתן ואף מומלץ לשלוף את הקשתיות בטרם שתיה חמה, או כל משקה שעשוי "להכתים" את הקשתית. 

כמובן – מים, סודה ודומיהם בטוחים לשתייה גם בזמן יישור.

 

כולנו מכירים את השיטות המסורתיות ליישור שיניים. בהן נוהגים להדביק ריבועים לשיניים לאורך שנים ולהעביר בהן ברזלים וכך ליישר את השיניים. 

יישור שקוף הוא למעשה פריצת דרך טכנולוגית, המאפשרת לנו באמצעות סריקה דיגיטלית, תכנון ממוחשב,  וייצור של פלסטיקים דקים ושקופים, ליישר את השיניים בצורה כמעט פלאית. 

אסטתי, נח לשימוש מדויק ומקצר מאד את התהליך כולו. 

אם אתם פה היום – כנראה שיש סיבה מצויינת ליישר שיניים. 

אם מבחינת דימוי עצמי, ברמה החברתית או יכול מאד להיות מסיבות רפואיות.

כי בחרנו להמקצע ולעסוק בדבר אחד בלבד. יישור שיניים בקשתיות שקופות. 

ולספק את החבילה המצויינת הזו במחירים מפתיעים.

לפני הכל הנראות. אין נראות. אסתטיקה מושלמת. 

שיטה מאד מתוכננתף מאד צפויה. אנחנו יודעים בעצם במהלך הטיפול איך יראו התוצאות בסופו. וזאת בניגוד לשיטות הישנות של אותם סמכי ברזל בהם זה יותר שיטת ניסוי וטעיה, כמו גם מתמשכת.

הקשתיות הן כמעט "טיפול עצמי" בלבד, למעט נקודות ביקורת. והתהליך נעשה בבית.

יתרון נוסף – משך הטיפול. כמעט ב100% מהמקרים הטיפול יהיה קצר יותר מאשר בשיטה הקונבנציונאלית שיטת הריבועים. 

בניגוד לדעה הכללית, השיטה השקופה קיימת למעלה מ20 שנה. 

אני עצמי (ד"ר בר חן) מטפל בשיטה למעלה מ17 שנים. השיטה צפויה, בטוחה, ומשתבחת עם השנים. 

עם הזמן יש טכנולוגיות מתקדמות יותר הן בעולם הרפואה ובדגש על הרפואה הדנטלית. השיטה בטוחה וצפויה לאורך הזמן. 

מאד מאד מומלץ. 

אולי קצת מפתיע לשמוע – אבל כמעט לכולם.

כמה עובדות שחשוב לדעת על יישור שיניים שקוף ב we smile

שקופית קודמת
שקופית הבאה

לעוד נושאים כנסו לבלוג שלנו

עכשיו כשלמדנו כל כך הרבה

כבר די ברור שכדאי לבחון את ההשתתפות בתהליך יישור השיניים ב- Wesmile.
וכן – הבדיקה חינמית לחלוטין.

תהליך יישור שיניים - השלבים השונים

שואלים אותנו לא מעט על התהליך ביישור השיניים השקוף. ניתן למצוא פרטים שונים בכתבות הבלוג שלנו, אבל החלטנו לצרף גם כאן את
המדריך המלא למיישר – לקראת מה אתם הולכים

תהליך יישור שיניים הוא תהליך לו יתרונות רפואיים. כמובן שישנם גם מצבי קיצון בהם היישור הוא "כורח" רפואי. 

אבל, ברוב המקרים ההחלטה האסתטית חשובה לא פחות וכנראה אף יותר למטופל. 

ולכן – השלב הראשון הוא השלב בו החלטתם שאתם מעוניינים בחיוך מושלם. 

אפשר וכדאי גם לקרוא קצת בבלוג שלנו ולקבל תובנות שיעזרו לקבל החלטה.

בחינת התאמת הפציינט לתהליך היישור השקוף תלוי בגורמים רבים… בין השאר מצב החניכיים, גיל הפציינט, מצב השיניים – מטרות התהליך וכיו"ב

בדיקת ההתאמה הראשונית מאשרת כי ניתן להתקדם בתהליך וניתנת בחינם וללא מחוייבות.

בעבר – מודלים סיליקוניים מיוחדים היו בשימוש מרכזי בכדי "למדל" את השיניים ומבנה הלסת בצורה תלת-מימדית. השימוש בחומרים המיוחדים נדרש בשל מורכבות ה"יציקה" הנדרשת. 

פוליבין סילוקסן היה החומר המועדף בשנות עבר, בשל מגוון התכונות הייחודי שלו הכולל עמידות מבנית ועוד… 

היום – אנחנו משתמשים בשיטה החדישה ביותר בלבד! מכשירי דימות 3D מהמתקדמים ביותר בעולם. השיטה נקראת סריקה אינטרה אוראלית. המכשיר יוצר מודל תלת מימדי של חלל הפה והלסת.

הוראות המעבדה בשנת 2021 הן לא "פתק צהוב" אלא שליחת ההדמיה האינטרה-אוראלית ליצרן קשתיות שקופות מוביל. אצלינו בWesmile – אנו משתמשים ביצרנים הטובים ביותר ברמה הגלובאלית- Clear-correct או Invisalign.

הדמית הלסת המלאה בנוסף לצררכי הטיפול שהגדיר הרופא המלווה – מנחים את היצרנים בעיצוב תכנית טיפול מותאמת אישית

הוראות המעבדה בשנת 2021 הן לא "פתק צהוב" אלא שליחת ההדמיה האינטרה-אוראלית ליצרן קשתיות שקופות מוביל. אצלינו בWesmile – אנו משתמשים ביצרנים הטובים ביותר ברמה הגלובאלית- Clear-correct או Invisalign.

הדמית הלסת המלאה בנוסף לצררכי הטיפול שהגדיר הרופא המלווה – מנחים את היצרנים בעיצוב תכנית טיפול מותאמת אישית

לאחר תהלילך הכנה מוצלח – מרכיב הרופא המטפל את הקשתית הראשונה ביחד עם הפציינט. 

לעיתים – הקשתית הראשונה תתאים ככפפה ליד, ולעיתים ידרשו צעדים נוספים. במקרים בהם נדרשת עבודה נוספת – ישתמש המטפל בלחץ מכני עדין (לרוב מנשך של גליל צמר גפן זעיר וכיו"ב), בכדי לעודד את הקשתית הראשונה "להתייצב" במקומה. 

במהלך היישור על הפציינט לעתות את הקשתיות לאורך 20-22 שעות ביממה. 

בהתאם לאינטנסיביות הטיפול – בזמן בו לחץ הקשתית נחלש – יש לעדכן קשתית לבאה בהליך הטיפול. 

כמו כן – יקבעו בדיקות תקופתיות מול הרופא המלווה. 

אז במזל טוב – הסתיים לו הליך היישור השקוף שלכם, ואתם מחזיקים בחיוך רחב ומושלם. 

חשוב מאד להמשיך ולעקוב אחר ההוראות שמספק הרופא המטפל. חלקן דורשות שינה עם קשתית לקיבוע בתדירות הולכת ופוחתת. 

חשוב לזכור – הגוף שלנו דינמי. וכך הוא עשוי גם להדרדר. שמרו על שגרה דנטלית בריאה לאושר וחיוך מושלם.

יישור שיניים - באיזה גיל אפשר להתחיל?

הילדים שלנו הם הכל בשבילנו, אז מתי נכון להתחיל

האם ישנם גילאים נכונים להתחלה? האם הילדים שלי בגיל מתאים ליישור שיניים?
כהורים – אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבור הילדים שלנו. אבל השאלה מנקרת – האם זה הזמן הנכון ליישר שיניים? האם הילדים שלי מרוויחים מפעולה מוקדמת? או אולי עדיף לחכות?

יישור שיניים שקוף 4

איך ומה זה יישור

במסגרת טיפול יישור שיניים – מופעל לחץ מכני על השיניים ו/או הלסתות. הלחץ גורם לתזוזה פיזית של השיניים עד שהן מגיעות למקום המיועד. במקרים מסויימים יש צורך בהתערבות של ממש במבנה הלסת בכדי להגיע לתוצאה הרצויה.
אורך הטיפול מוכתב ממצב הפתיחה של המטופל, גילו, התוצאה הרצויה והשיטה בה בחרנו ליישר. במהלך הטיפול נדרש מעקב אורטודנט לטובת ניטור התהליך והתאמות במידת הצורך.

אז באיזה גיל?

הגיל הוא פרמטר – אבל המהות חשובה בהרבה בעת יישור השיניים שלכם. רמת הבגרות – התובנה והשלב הפיזי בו נמצא הילד הם הקובעים. בגדול – מומלץ לפעול לטובת יישור שיניים רק בשלב בו בקעו רוב-רובן של השיניים הקבועות. שיתוף הפעולה מצד המטופל הוא גורם קריטי בכל יישור שיניים. אבל ביישור שיניים בסמכים שקופים הדבר משמעותי עוד יותר. ככלל- לא נמליץ על יישור שיניים בגיל ילדות, בין השאר בשל הצורך של ההקפדה מצד המטופל/ת. אם הקשתיות לא ישארו בפה במשך כ22 שעות ביממה – הטיפול יפגע באופן משמעותי.

מה עושים?

כדאי לבחון כל מקרה לגופו מול רופא מקצועי המתמחה ביישור שיניים. נכון – לעיתים תכופות ההמלצה שלנו ב Wesmile תהיה להמתין לגיל הנכון, אך אפשרויות מגוונות עמדות בפניכם. באם מדובר על סמכי ברזל (יישור בקוביות) או באפשרויות אחרות, קיימות גם אופציות טיפול בהן שיתוף הפעולה של הפציינט משמעותיים פחות. חשוב לזכור – אנו יוצאים לדרך מתוך רצון בהצלחת הילדים שלנו, בטחונם העצמי והיכולת האישית שלהם. ואם לא זה, אז בשביל מה בעצם?

סיבות ליישור שיניים שקוף

כי פה בריא - זה גוף בריא
כשאנחנו שומרים על הפה שלנו בריא- אנחנו שומרים על הבריאות הכללית שלנו.
או במילים אחרות, תגידו שלום לפלאק שלכם.
הבסיס הרפואי הפשוט ביותר הוא היסודי ביותר. שיניים ישרות קלות יותר לניקוי משיניים צפופות,
מרווחות או כל שינוי "יתר על המידה" במישור האסתטי.
אבל אם נתייחס בעיקר לצבירת הפלאק על השיניים - נפגוש ברעות חולות רבות.
פלאק מעודד יצירת חורים בשיניים.
קשר ישיר להתפתחות דלקות חניכיים שבתורן גוררות נזקים קצרי - ארוכי טווח.
לבסוף- הוכח במחקרים שונים קשר ישיר ומדיד בין דלקות חניכיים ובריאות הפה ככלל, ובין סיכוי
להופעת סכרת, דלקות פרקים ואפילו מחלות לב.
כי שיניים ישרות עוזרות לדיקציה ושיח תקין
גם אם אתם לא חובבי שיחה גדולים- תתפלאו. שיח תקין הוא חלק מתפקוד אנושי. נכון, לכל אחד
ואחת מאיתנו העדפות אישיות באשר לרמת השיח היום יומי אותו הוא/היא מנהלים.
אבל בהגדרה ביולוגית- המין האנושי התפתח על יסודות של שיתוף פעולה וחברה, וקיים צורך
בריאותי של ממש לשמור על שיח תקין.
דיקציה (מלטינית, dictionem, "אמירה, ביטוי, מילה") במשמעותה המקורית, היא בחירת המילים של
סופר או דובר וסגנון ביטוי בשיר או בסיפור. בשימושה הנפוץ יותר, דיקציה מתארת את חיתוך הדיבור
בהגיית הברות, מילים ומשפטים.
דיקציה מתייחסת גם לטון ולנימת הדיבור המשמעותיים להבנת התוכן. תחומים בהם לרוב קיימת
הקפדה על דיקציה הם: דיבור מול קהל, שירה, הדרכה ועוד. ויקיפדיה במקור.
אם כן- קשר ישיר בין מערך הפה והשיניים ליכולות השיח והדיקציה המדוייקת. אם מדובר בעיצוריים
חיכיים, שיניים (כמובן) או בכלל, שיח תקין מתחיל מבריאות דנטלית.
כי יישור שיניים תורם ישירות לניקיון
זה ברור לכולנו שניקיון הפה הוא חלק מהותי מכל תהליך דנטלי תקין. את השיניים יש לנקות מספר
פעמים ביממה, והמקפידים ביננו ינקו אותן גם באופן רציף לאחר שתיה מתוקה, ארוחה או צורך אחר.
שיניים ישרות? קל יותר לנקות. אין בהן חרכים דקיקים, וכך נוכל לצמצם באופן מהותי את משקעי
הפלאק והאבנית שלנו.

בשביל לנקות את השיניים שלנו- אנחנו מוכרחים "לקרצף" את שטח השן בצורה מלאה ונגישה.
שיניים צפופות מידי, בעלות מנשך יתר או חסר וכיו"ב, מונעות גישה נוחה למברשת השיניים, לחוט
דנטלי ואפילו למבט שיחשוף בפנינו היווצרות כתמים ו-או תחילתם של חורים.
כלומר- שיניים ישירות הן כמו רצפה מדויקת. קל להבחין בלכלוך, קל לגשת אליו וקל לנקות אותו
משהגענו.
כי גם אתם אוהבים לאכול
פה ושיניים ישרים ונקיים הם הבסיס לפעולת לסת תקינה. נסו לחשוב על ביס עסיסי בתפוח קשה.
השיניים שלנו אמורות לפגוש האחת את רעותה בדיוק מושלם אם אנחנו מחפשים את ה"ביס
המושלם"

כמה שזה פשוט- ככה זה חשוב. אכילה מדויקת משמעה איכות חיים גבוהה יותר.
זאת ועוד, מנשך מדויק מצמצם את שחיקת השיניים בעת האכילה, מסייע לנו בחיתוך המזון
באמצעות השיניים הקדמיות והניבים, כמו גם בטחינתו ע"י הטוחנות הגדולות שמאחור.
ביס בריא בפה בריא.
כי זה מונע מיגרנות
שיניים שאינן ישרות- מתבטאות בנשיכה מעוותת, וסטיית לסת.
ולמה זה חשוב?

לנושא שתי משמעותיות אפשריות מרכזיות:
האחת- שחיקת העצם. סטיות מנשך שונות מתורגמות לסטיות בקו הלסת. חיכוך שחיקה או במפרק הלסת.
השניה- שרירית. עיוות המנשך גורר את חוסר האיזון אל השרירים האחראים על תנועת הלסת.
שתי התופעות עשויות לבטא עצמן בכאב ראש מהותי.

בואו נדבר קצת על invisalign

יישור שיניים שקוף 5

מה היא שיטת Invisalign

שיטת Invisalign היא שם דבר בעולמות יישור השיניים השקוף. בדומה למקרים אחרים, מדובר על ישות מסחרית (כן כן, Invisalign היא חברה ספציפיח, לא באמת שם כולל ל"שיטה"), שהצליחה כל כך, עד שהפכה לשם איתו מזוהה התופעה כולה. כלומר- Invisalign היא חברה המספקת קשתיות ליישור שיניים שקוף. הצורה בה מבוצע התהליך מתחילה במפגש עם ספק Invisalign מאושר, לאחר בדיקת ההתאמה תבצעו סריקת 3D לטובת יצירת ההדמיה. את התוצאות שולחים ישר לחברת Invisalign הבין לאומית לטובת הפעלת האלגוריתם ויצירת תכנית טיפול, ולבסוף- הקשתיות השקופות מיוצרות בחברה ונשלחות אל הספק, ובתורן, עוברות אל המטופל.

למה דווקא Invisalign

לפני הכל- בגלל הכמות. כולם מכירים את המשפט- "מילארד סינים לא טועים", אז ממש כך גם במקרה דנן.למעלה מ9 מליון מטופלים (בהם למעלה ממליון בני נוער), הם ההוכחה הטובה ביותר להצלחתה של השיטה.Align Technology Inc. היא החברה המקורית שמאחורי Invisalign. החברה נסדה בשנת 1997, ומצליחה סביב הגלובוס מאז ועד היום.ולבסוף- רק קשתיות Invisalign מיוצרות מחומר הגלם SmartTrack. חומר הגלם של קשתיות Invisalign מוגן בפטנט, ומדובר בפלסיק גמיש טרמו-פלסטי. המשמעות היא שיטה נוחה יותר לניהול וחיזוי, וגם תוצאות מהירת יותר מחומרים אחרים.

מה היתרונות המרכזיים של השיטה?

לפני הכל, מדובר בקשתיות שקופות. השיטה של Invisalign והחומר המקורי, יוצרים קשתיות קשופות, עדינות וכאלה הניתנות לשליפה, להחלפה- וחשוב מכל, קרובות ל"בלתי נראות". אמנם רוב המטופלים מגיעים לשיטת Invisalign בשל הרצון ביישור שיניים שקוף שלא יבחינו בו סביבם, אבל במהלך הטיפול מתאהבים המטופלים באפשרות להסיר ולהרכיב את הקשתיות בזמני ארוחה, שתיה חמה וכיו"ב. ולבסוף, כפי שהזכרנו, חומר הגלם של Invisalign מוגן בפטנט ומאפשר תנועת שיניים צפויה ומהירה יותר.

אולי נכנס לכמה שאלות ותשובות לגבי invisalign?

אחרי הכל, כולם שואלים על המותג המוביל

טיפול Invisalign מאופיין  בסידרה של קשתיות יישור שקופות המיישרות בהדרגה את השיניים. ללא קוביות או חוטי מתכת, בצורה שקופה, וכזו שניתן לשלוף במידת הצורך.

כן. הקשתיות של Invisalign נוצרות מחומר פלסטי מוגן בפנט, כך שלא תוכלו למצוא אותו בשום מקום אחר. ההשפעה הייחודית כוללת תוצאות טובות יותר, זמן קצר יותר, ועוד. 

מתחילים מפגישה בה תוכלו לבחון את התאמתכם לתהליך. בהמשך, סריקת 3D מתקדמת שתכתיב את תכנית הטיפול שלכם בהתאם להנחיות הרופא. ולבסוף, ייצור של סדרת קשתיות מותאמות אישית במיוחד עבורכם ובהתאם לפה שלכם. לאחר שתסיימו את ההליך (בין 12 חודשים לשנה וחצי  במקרים סטנדרטיים, אבל את התוצאות תתחילו לראות כבר תוך מספר שבועות) תוכלו להנות מחיוך מושלם.

התשובה היא כן! כמו תמיד, ההנחיה החשובה ביותר היא לקבל את דעתו של הרופא המטפל שלכם. אבל בתשובה לשאלה, שלכם במקרים רבים הקשתיות של Invisalign יהיו הכלי המשולם לדיוק החיוך שלכם מחדש, ושמירה על השלמות אותה חיפשתם.

התייעצו עם הרופא. בתור תשובה יסודית נציין כי הקשתיות מיועדות לשינוע של שיניים יחידות והגשר שלכם "מחבר" מס' שיניים אחת לרעותה כך שסביר שיפריע בתהליך הטיפול. 

אז אם אתם מחפשים ספק invisalign

הגעתם למקום הנכון. בWesmile אנו גאים להשתמש בשיטת Invisalign ונשמח לבחון את ההתאמה שלכם להליך הטיפול.

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?

(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

אנחנו אוהבים לראות את החיוך שלך

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.

מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות
התחלת שיחה
לייעוץ ב-WhatsApp
היי 👋
אנחנו פה כדי לעזור