!

6577*

שאלות ותשובות

יישור שיניים שקוף מתאים לכל אחד ובכל גיל, גם לכאלה שניסו בלי הצלחה יישור שיניים מיושן. התהליך הקל יחסית מאפשר לכל אדם לא לוותר על סגנון חייו, להרגיש נוח להסתובב בחברה או בעבודה, ולהגיע תוך 12-6 חודשים לחיוך המבוקש - הכול בהתאם לתכנית האישית של המומחים שלנו.

בהחלט! לעולם לא מאוחר מדי להתחיל לחייך לעולם כמו שתמיד רצית. הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו לצד הטיפול האישי המיוחד, מאפשרים גם בגיל הבוגר לעשות את השינוי, בלי תהליכים כירורגיים, בלי לקחת סיכונים, עם התחשבות מלאה בחיי היום יום והתאמה לסגנון החיים.
יישור שיניים שקוף, מתאים כאמור לכולם, מלבד לסובלים מבעיות חניכיים קשות וכרוניות. במקרה כזה, סיכויי ההצלחה של היישור יהיו נמוכים, ונדרש טיפול מקדים ומקיף. לא נמליץ על טיפול למי שלדעתנו מצב הפה, החניכיים או השיניים אינו מבטיח תוצאות מצוינות.

אין מה לדאוג. הטיפול הוא עדין ואינו פולשני באופן כירורגי. בנוסף, גם אין צורך ליטול תרופות מיוחדות העלולות לגרום לאי איזון. יישור שיניים שקוף מתאים גם לחולי לב, סכרת, לחץ דם גבוה, אסתמה ועוד. הטיפול בעייתי רק במקרה של בעיית חניכיים חמורה.

בהחלט. כבר בתום פגישת הייעוץ החינמית, אחרי שעוברים סריקה ראשונה, נוכל להראות לך הדמיה של מצב השיניים שלך - לפני הטיפול ואחרי. כך ניתן להתרשם מראש, כיצד ייראה החיוך שלך בתום 12-6 חודשים, ולקבל החלטה על המשך הדרך.
השיטה שלנו מאפשרת להגיע לתוצאות הרצויות תוך 12-6 חודשים. משך הזמן תלוי כמובן בשני גורמים חשובים: האחד, המצב איתו הגעת והמלצת הרופא המומחה לפי סריקת התלת מימד. השני- מידת ההתמדה והמחויבות שלך לטיפול. מניסיוננו, הקפדה על התהליך תורמת לעמידה ביעד ולתוצאות כמו שרצית.
כן, אנחנו עובדים גם עם Invisalign. עם זאת, אחד היתרונות שלנו הוא שאיננו מוגבלים ליצרן מסויים אלא בוחרים את היצרן הטוב ביותר עבורך ועבור מצב הלסת שלך. הצוות שלנו מנוסה בתחום היישור השקוף, מכיר את השיטות השונות ויודע להתאים לכל אחד את השיטה שמתאימה לו.
הקשתיות עשויות מפוליקרבונט, חומר היפו-אלרגני ידידותי ומאושר רפואית. סוג של פלסטיק ללא BPA, חלק ונוח, למקסימום שקיפות ולתחושה נעימה שאינה מציקה כמו גשר המתכת של פעם.
בזכות פשטות ההרכבה וההסרה של הקשתיות, ניתן בקלות להורידן ולאכול כרגיל. ארוחה ומשקה חם דורשים הסרה של הקשתות, כדי לשמור על איכותן. שתייה קרה אינה מחייבת הסרה.
Wesmile מביאה לישראל בשורה חדשה ואמיתית ההופכת את כל התהליך לשקוף יותר, נוח יותר ומשתלם יותר. זו הדרך היחידה ליהנות מחבילה כוללת, הוליסטית, של טיפול ושרות ברמה הגבוהה ביותר שיש. חוויה אחרת, ידידותית יותר ומשתלמת יותר. רק אנחנו מציעים שילוב של טיפול במרפאות המתקדמות ביותר עם הרופאים האורתודנטים המומחים לנושא, עם ערכת טיפול אישית הנשלחת אליכם הביתה, ועם מערכת דיגיטלית ייחודית שפיתחנו כדי לאפשר קשר ישיר, תמיכה ועזרה 24/7 מכל מקום בארץ ובעולם.

אנחנו מציעים שתי חבילות – Light ו-Comprehensive – לפי משך הזמן הנדרש לטיפול המתאים לך. הבחירה בחבילה המתאימה לך תיעשה ע"י הרופא/ה שלנו, אך ורק לאחר ביצוע סריקה מתקדמת ובדיקה אישית באחת המרפאות שלנו. אנחנו שואפים לדיוק ולהתאמה אישית, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

אין לנו הסדרי תשלום עימם, למעט ביטוחים רפואיים פרטיים הכוללים גם אסתטיקה של השיניים (נשמח לבדוק עבורך!). עם זאת, התמחור ושיטות התשלום הופכות את החבילות שלנו לנגישות ומשתלמות במיוחד.

אנחנו מאפשרים לשלם ב:

  • 12 תשלומים בכרטיס אשראי, ללא ריבית וללא הצמדה.
  • הוראת קבע בנקאית בעלות קבועה.

בנוסף, נוכל להמליץ על מגוון תכניות מימון בנקאיות וחוץ בנקאיות. בכל מקרה, מוזמנים לדבר אתנו, כדי שנמצא יחד את הדרך הטובה והמשתלמת ביותר.

מניסיון וידע, אנחנו כמובן בטוחים שלא תיתכן אכזבה. השיטה המדויקת מאפשרת לנו לדעת מראש את מסלול הטיפול ולראות מול העיניים, כבר בהדמיה הראשונית, כיצד תיראה התוצאה. בנוסף, אנחנו לרשותך לאורך כל הדרך, עם זמינות גבוהה במרפאה או במערכת הדיגיטלית, כך שלכל בעיה או עיכוב יינתן מענה מלא בהקדם. אנחנו גם יודעים שהצלחת הטיפול תלויה מאד גם במשמעת העצמית של המטופל. אם חלילה, נגיע למסקנה משותפת שקיימים גורמים שאינם מאפשרים לטיפול להצליח – יתקבל החזר בהתאם לאמנת השירות.

כיום יש לנו מרכזים רפואיים בתל אביב, נתניה, קיסריה וחיפה.

אנחנו מזמינים אותך, ללא כל התחייבות, לתאם בדיקה ראשונית חינם באחת המרפאות שלנו - תל אביב, נתניה, קיסריה או חיפה. שווה להגיע להתרשם, לראות מקרוב את האמצעים המתקדמים שלנו, ולהכיר את הצוות הרפואי והמקצועי שלנו, שיקבל אותך כמובן בחיוך גדול. נשמח לראות אותך >>> לתיאום בדיקת התאמה ללא עלות

WeHave
all the answers

אם לא מצאת תשובה, שאל אותנו.
אנחנו כאן בשבילך!

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp