!

6577*

היום שאחרי – מה עושים אחרי יישור השיניים?

אחרי יישור השיניים
מה עושים ביום שאחרי יישור השיניים שלכם? זהו? סיימנו? חזרה לשגרה? אז לא ממש - אבל גם לא הרבה יותר מזה

היום שאחרי יישור השיניים שלנו הוא יום מיוחד. לאחר תקופה לא קצרה של בין מספר חודשים לשנתיים – אנחנו כבר לא "בתהליך יישור שיניים" יותר! ניצחנו והגיע הרגע לקטוף את הפירות. אבל האם באמת מדובר בסוף הדרך? או רק בהתחלה? אספנו עבורכם את הטיפים שלנו ליום שאחרי, ושוב – בהשראת אתר Aligners.

הבחירה שלנו ב Wesmile היא להצמד לסטנדרט הבינלאומי המחמיר ביותר, בעוד שאנחנו מספקים את הלקוחות בזירה הישראלית בשירות מותאם בייחוד עבורם. לכן, תמצאו אצלינו בעיקר תכנים איכותיים, כאלה הנסמכים על מקורות בינלאומיים, שעברו תהליך תרגום והתאמה לתכן הישראלי.

אגב, אם אתם עד לא בטוחים ב100 אחוז "מה זה יישור שיניים שקוף" בקרו בכתבת הבלוג שלנו לפני שאתם קוראים את הכתבה הנוכחית. חברים, אתם באיזור המקצוענים כרגע! פה קוראים אלה הקרובים לסיום התהליך! במקביל, אם אתם מחפשים מידע כללי ערוך ומסודר בקרו את הדף שלנו "יישור שיניים שקוף". קריאה נעימה, גזרו ושמרו את הטיפים שלנו, והכי חשוב – שמרו על החיים ועל החיוך.

אחרי יישור השיניים – הברשת שיניים

בזמן יישור השיניים שלנו, אנחנו נמתצאים במקום אחר מבחינת הקפדה, מודעות ונחישות טיפולית. לאורך תהליך היישור השקוף התרגלנו לדפוסי צחצוח מחמירים. נכון – גם בשרת צחצוח יום יומית אנו מכירים את ההמלצה לצחצוח לאחר כל ארוחה בנוסף לצחצוח יסודי בבוקר ובערב, אך מניסיון – תהליך יישור השיניים יעזור לכם להקפיד על ההמלצה.

צחצוח שיניים

אולי זה בגלל החשיבות שיש לצחצוח שיניים לאחר כל ארוחה בזמן שימוש בקשתיות, או םשוט משום שאנחנו באמצע תהליך מהותי וחשוב – אבל ברור לנו שההקפדה הדנטלית שלכם גבוהה יותר בזמן התהליך. אז מה קורה לאחר שהתהליך הסתיים? זו שאלה מצויינת.

אז איך אמורים לצחצח את השיניים אחרי יישור?

התשובה הלקונית היא : חיזרו לשגרת הצחצוח עליה הקפדתם לפני תהליך היישור השקוף שלכם. צחצוח שיניים בבוקר, צחצוח מוקפד גם בערב. אין סיבה מקצועית להבדיל לסת אחרי יישור השיניים ובין לסת לפני תהליך שכזה. אבל – ברור לכולנו שהקפדה גבוהה עוד יותר לא תפגע בתהלך ולכן אם אתם מסוגלים, ההמלצה שלנו היא להמשיך את השגרה אליה התרגלתם בזמן תהליך היישור – גם אחרי יישור השיניים. צחצוח לאחר כל ארוחה יעזור בשמירה על הבריאות הדנטלית שלכם.

באיזו מברשת שיניים להשתמש אחרי יישור?

מברשות השיניים שלנו הן חלק מעולם מוצרים אדיר. כחלק מההקפדה ההולכת וגדלה על תחזורה ובריאות דנטלית, התפתח עולם צחצוח השיניים בצורה אדירה. מותגי על, איכויות ופערים מכניים, שיטות שונות ועוד. חלק ממברשות השיניים הטובות ביותר הן מברשות חשמליות, להן ראש עגול וסיבובי.

אין צורך (בהכרח) במערכות מתקדמות, שיטות צחצוח עתידניות או אפילו בסט מברשת שיניים בעל יכולות ופיצרים מתקדמים. נכון – האפשרויות השונות עשויות גם לסייע, אבל מברשת שיניים בעלת ראש עגול ומסתובב, עדיף מביתו של יצרן מוכר, היא כנראה הבחירה הנכונה שלכם. אה, ואל תשתוללו עם המחיר. מברשת נשיניים שלכם נרכשת בשביל לשרת אתכם, ולא להיפך.

אחרי יישור השיניים – תזוזות שן

אז רגע, סיימתי תהליך יישור שיניים והכל כשורה. האם השיניים שלי עשויות "לזוז" בחזרה למקומן הראשוני? שאלה מצויינת, והיא עולה מידי פעם. ההסבר – גם הוא מצוין אבל לא בהכרח מה שכל מטופל רוצה לשמוע. לשיניים שלנו יש "מנח טבעי", אותו שינינו בתהליך יישור השיניים. ומה קורה אחרי יישור השיניים? הדבר משתנה ממטופל למטופל.

תזוזת שיניים

לרוב – תוכלו לקבל המלצה על "ריטיינר" או "מַאֲחֵז" שתוכלו להתחיל להרכיב אחרי יישור השיניים שלכם, ובכך למנוע את תנועת השיניים הבלתי רצויה. ההמלצה הראשונית היא לשמור את המאחז על השיניים שלכם במשך היום והלילה בדומה לקשתיות הטיפול אליהן התרגלתם. אם תרצו למקסם את איכות הטיפול הדנטלית שלכם, נמליץ להחליף את המאחז בכל 6 חודשים. לאחר מספר שבועות לפי המלצת הרופא המטפל, ניתן לעבור למצב בו מרכיבים את המאחז רק בשעות הלילה. הרגל פשוט, נח וכזה שיעזור לכם לשמור על התוצאות אליהן הגעתם בעמל רב.

ומה קורה אם השיניים אכן זזות אחרי יישור השיניים שלי?

כן, כפי שציינו קודם, הדבר יכול לקרות. גם אם הקפדנו על הכל, וקל וחומר במצב בו לא הקפדנו על הדגשים הדנטליים שקיבלנו מהרופא המטפל. אז מה עושים? האם המזק אדיר? סביר? התשובה כתמיד תלויה בעיקר בנזק שנוצר ובתפיסה שלכם כמטופלים.

בגדול – גם אם השיניים שלנו נעו למיקום חדש, לא מדובר על תזוזה מלאה בחזרה למנח המקורי. אם שמנו לב בזמן, אפשר לנסות לחזור ולהקפיד על הרגבת מאחז לאורך שעות רבות. המאחז מתוכנן לחיוך המושלם שלכם בסוף הטיפטל, והוא עשוי "לספק את הסחורה". המטופלים שעברו תהליך יישור שקוף עשויים גם "למחזר" קשתיות מהעבר.

אבל חשוב מאד לציין – האפשרויות שצויינו לעיל מפרטות את האפשרויות הקיימות בשביל להמנע מלחץ מיותר. אבל – גם אם הנ"ל נראה או נשמע לכם הגיוני מאד, לא מבצעים צעדים מעין אלה בשום צורה ללא הדרכת הרופא המטפל. שימוש לא נכון באביזרי יישור עשוי להסב לכם נזק גדול בהרבה מכל מקרה אחר.

אחרי יישור השיניים – תהליכים נוספים

השיניים סוף סוף ישרות. החיוך המושלם משתקף אליכם בכל בוקר מהמראה, וזה מרגיש לגמרי כמו סופה של הדרך. אבל מניסיון – לעיתים תכופות התקופה שאחרי יישור השיניים שלכם היא התקופה הטובה ביותר. זה הרגע לחתור לשלמות ולחיוך שלא היינו מדמיינים בעבר. אז מה מותר ומה אסור? קלי קלות. שימו לב:

האם אפשר להלבין שיניים אחרי יישור?

התשובה בקצרה – כן! התשובה הארוכה היא שהחיוך החדש שלכם הוא נכס, ולגמרי אפשרי להלבין אותו. התשובה הארוכה עוד יותר, היא שחיוך לבן ומושלם הופך לנכס ולסימן היכר. אנו מעודדים את המטופלים להפוך את החיוך שלהם לנכס מוביל בתחושה שלהם, כך יקפידו עוד יותר על שגרת הטיפוח והטיפול ב"יום שאחרי"

אם אתם משתמשים בתכשירים שונים להלבנה – הקפידו על יצרן גדול, מוכר וכזה לו קהל לקוחות אמיתי גלובאלי ונאמן. פתרונות קסם להלבנה, מהירים מידי, חזקים מידי או זולים מידי הם סימן רע. אם משהו נשמע טוב מידי, הוא כנראה בלתי אמין. אצלינו בWesmile אנו עובדים על קו מוצרים מקצועי במיוחד ליום שאחרי יישור השיניים, ובקרוב נוכל להמליץ למטופלים על האביזרים הטובים בעולם ללא חשש.

ומה לגבי שגרת הביקור הקבועה אצל הרופא?

שגרת הביקורים הקבועה שלכם אצל רופא השיניים, לא היתה צריכה להפסיק לעולם. גם בזמן תהליך היישור עצמו, יש להקפיד לשמור על שגרת הביקורים הקבועה אצל רופא השיניים המטפל שלכם. בדרך כלל – ביקור בכל 6-12 חודשים הוא המינון המומלץ.

ביקורים קבועים הם האמצעי המוביל לזיהוי מוקדם של בעיות דנטליות ומניעה בטרם הדרדרות למצבים מסובכים. הביקורים הם גם תכנית המעקב על תהליכים דנטליים דוגמת טיפולים שונים, שתלים וכיו"ב. עם הבגרות, ההקפדה על ביקורים שוטפים הופתכת משמעותית עוד יותר. לא מפסיקים. מקפידים.

לסיכום

תהליך יישור השיניים הוא שלב אותו אנו עוברים בדרך לחיוך המושלם. בין אם מדובר על טיפול קצר, ארוך או ממוצע לחלוטין, לכל דבר טוב יש גם סוף. היום שאחרי יישור השיניים הוא יום מורכב. האם פורקים כל רסן או בעצם, טיפול השיניים שלנו לא מפסיק לעולם? בכתבה ניסינו להביא את התשובות הנחוצות במקרים רבים אך כתמיד- אין תחליף לרופא המטפל שלכם.

בדרך (הנכונה) לחיוך המושלם – Wesmile

אחרי יישור השיניים
אחרי יישור השיניים

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

יישור שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp