!

6577*

5 שיטות ליישור שיניים ללא גשר

גשר שקוף / יישור שיניים שקוף
5 שיטות מודרניות ליישור השיניים ללא גשר - קראו כדי ללמוד על כל הדרכים החדשות ליישור השיניים שלכם כולל הסברים ומחירים

יישור שיניים ללא גשר

יישור שיניים ללא גשר, הוא הביטוי החם של 2021 בישראל. כמות השאלות בנושא מראה מעל לכל צל של ספק, שהקהל הישראלי מכיר, מבין ומחפש את הפתרונות המתקדמים ביותר בעולם יישור השיניים. בניגוד לעבר, בו נראה כי הייתה אפשרות אחת ויחידה ליישר שיניים – אפשרות גשר הברזלים, היום קיימות אפשרויות רבות ליישר את החיוך שלכם בלי גשר, ומבלי שאף אחד ישים לב

 

במאמר – ננסה להשוות בין שיטות יישור השיניים המתקדמות השונות. נשווה בין השיטות:

  1. שיטת אינסיגניה
  2. יישור נשלף בשיטת INMAN
  3. גשר פנימי
  4. הסמכים השקופים
  5. יישור שקוף בשיטת אינויזליין. 

מהן השיטות ליישור שיניים ללא גשר? 

אם כן, נתחיל בהסבר הבסיסי ביותר, מה הן השיטות השונות ליישור השיניים שלכם ללא גשר, בלי שכולם ישימו לב שאתם מיישרים את השיניים שלכם (רלוונטי במיוחד למבוגרים שרוצים ליישר את השיניים) . בשלב הראשון ננסה לספק לכם הסבר תמציתי על האפשרויות השונות (את ההסבר המלא נסו לקבל מהרופא המטפל שלכם, הנ"ל לא מהווה תחליף לייעוץ רפואי, ולעולם לא יוכל לעשות זאת). בשלב השני – ננסה לסקור את היתרונות והחסרונות היחסיים בכל שיטה, ולבסוף- את ממוצע המחירים. 

 

1. שיטת אינסיגניה

שיטת אינסיגניה (INSIGNIA) היא שיטה מודרנית ליישור שיניים בלי גשר (סמוי). השיטה מתבססת על שיטת הסמכים בדומה לשיטת הקוביות הותיקה, אלא שפה מדובר על סמכים שקופים (קוביות שקופות במקרה זה) כמו גם על חיבורם, החוט המקשר ביניהן ובכלל- המערכת כולה שקופה. לשיטה חסידים רבים, ומדובר על הליך "ישן" בשיטה "חדשה". היתרון המרכזי בגישה, הוא כמובן היתרון הטכנולוגי. 

 

בשיטת אינסיגניה, תוכלו ליישר את השיניים שלכם על בסיס הדמיית תלת מימד דיגיטלית, בדיוק כמו בשיטות היישור השקוף המתקדמות אחרות אותן נמנה. בניגוד לשיטת הקוביות, גם בשיטת אינסיגניה תתחילו את התהליך בסריקת תלת מימד של חלל הפה, את הסריקה שולחים בתורה למעבדות חברת Ormco שבארה"ב, ובהתאם מייצרים את סט הטיפול האישי שלכם. 

למה זה משנה? ובכן, כי זה שקוף, כי היישור מהיר יותר ומאופיין בפחות תקלות ולבסוף- משום שמדובר בתכנון דיגיטלי מתקדם, כזה שתוכלו לראות מראש בעזרתו את השלבים השונים ועד התוצאה הסופית אליה אתם מייחלים.

 

2. שיטת INMAN

אל שיטת אינמן ניתן להתייחס כאל שיטה ייחודית בנוף הפתרונות, בה השימוש הוא ביחידה אחת מתחילת הטיפול שלכם ועד סיומו. היתרון העיקרי לשיטה הוא משך זמן הטיפול, שע"פ מחקרים נראה שהוא עשוי להיות המהיר ביותר. גם בשיטה זו- חלה אחריות אישית רבה על המטופל, משום שתצטרכו לשלוף את המיישר בזמן הארוחה, אך יש להקפיד על עטייתו לפרק זמן ארוך ככל האפשר לטובת תהליך מוצלח. 

 

המיישר בשיטת אינמן מורכב מתערובת של פלסטיק ומתכת, המפעילים לחץ אדיר על השיניים שלכם. ע"י כך (בדומה לכלל שיטות יישור השיניים), ידחקו השיניים אט אט אל המקום הרצוי. בכל שלב בטיפול בשיטת אינמן- מופעל לחץ זהה על השיניים שלכם, כך אפשר להפעיל את מירב הלחץ, לאורך זמן. גם את המיישר בשיטת אינמן יש צורך לנקות, באופן יומי, בכל צחצוח. 

 

השיטה מתאימה במיוחד ליישור שיניים קדמיות, וחווה הצלחה מועטת אם בכלל בשיניים אחרות. זמן הטיפול קצר מהממוצע, אך הלחץ האדיר המאפשר זאת גורם למטופלים רבים לדווח על חוסר נוחות, כאב ו"ריור" מוגבר, לכל הפחות בתחילת התהליך. 

3. שיטת גשר פנימי

הגשר הפנימי (או במילים אחרות- גשר לינגואלי) הוא קרוב משפחה של היישור המסורתי והוותיק ביותר, יישור שיניים בקוביות. במקרה דנן- מותקנות הקוביות בחלק הפנימי של קשת השיניים, כך שנראותו החיצונית מועטה באופן משמעותי. 

 

שאר הפמטרים דוגמת משך הטיפול, תופעות הלוואי וכיו"ב, דומים לשיטה המסורתית- איך יש צורך ברופא לו הכרות מעולה עם תהליכי יישור שיניים ולסת בכלל, משום שהוא פועל דרך הרדיאל הפנימי של השיניים ולא מחוצה להן. 

4. שיטת קשתיות שקופות

הקשתיות השקופות, הן השיטה המודרנית השקופה, הנפוצה ביותר. בשיטה זו משתמשים במכשור מתקדם (כמו זה שדיברנו עליו בתחילת המאמר בשיטת אינסיגניה). בטיפול הראשוני תתבצע סריקה של חלל הפה, ואת תוצאות הסריקה התלת מימדית, יעביר הרופא המטפל לחברת האם, לטובת עיבוד אלגוריתמי ותכנון הטיפול. 

 

היצרן בתורו- מייצר סדרת קשתיות שקופות המתלבשות על השיניים שלנו, ואת ההליך מנהל הפציינט בצורה עצמאית בפיקוח הרופא. בכל שלב בו מתקדמות השיניים למקומן המיועד, מחליפים את הקשתית לקשתית "הבאה" בטיפול, וכך, צעד אחר תעד בדרך אל החיוך המושלם. 

 

היתרונות לשיטה רבים ובעיקרם (כמובן) מדובר ביישור שקוף שלא פוגע בשגרת החיים. בנוסף- פלטה שקופה (הקשתית) מאפשרת לשמור על היגיינה בקלות יחסית, ניתן להסירה במקרים חשובים או בארוחות, וכמות הביקורים אצל הרופא מועטה יותר מהשיטות המסורתיות.

 

5. שיטת אינויזליין

מי לא שמע על שיטת אינויזליין? אז רצינו לנצל את הבנה בשביל להבהיר: אין הבדל בין שיטת קשתיות שקופות ושיטת אינויזליין. אולי נכון יותר לומר, אינויזליין- הוא היצרן המוביל מבין היצרנים המתמחים בשיטת הקשתיות השקופות. אז למה מציינים את השיטה בנפרד? בדומה למקרים רבים, היצרן המוביל הופך לשם כולל, אך מדובר באותה השיטה. 

 

יתרונות אינויזליין עומדים בעיקר על חומר גלם מוגן פטנט, מוניטין מרהיב ותוצאות שלא ניתן לערער עליהן. 

בחורה מחזיקה קשתית שקופה
כך נראית קשתית שקופה

יתרונות וחסרונות לשיטות היישור השונות

ננסה להשוות מעט באמצעות טבלה בין השיטות השונות אותן הזכרנו. כולנו תקווה כי המאמר והטבלה יעזרו לכם למצות את תהליכי קבלת ההחלטות שלכם בצורה הנוחה והטובה ביותר. 

 

השיטה

בעד 

נגד

הערות

שיטת אינסיגניה

יישור שקוף (יחסית), פעולה מהירה יותר מיישור קלאסי, התאמה אישית.

לא שקוף לגמרי, משך הטיפול בינוני, עלות גבוהה יחסית לתוצאה. 

 

שיטת INMAN

פעולה מהירה ביותר, ניתן לשלוף בזמן הארוחות.

לחץ "מוגזם" לחלק מהפציינטים. כאב וריור פוטנציאליים, לא קל לנקות.

ביקורים מועטים יותר אצל הרופא המטפל.

גשר לינגואלי

שיטה זולה, ויחסית נסתרת.

משך טיפול ארוך, ביקורים רבים, תכנון פרימיטיבי. 

 

קשתיות שקופות

שקוף לגמרי, עלות תועלת מצויינת, ביקורים מועטים אצל הרופא, ניתנות לשליפה וניקוי בקלות.

מותגים רבים בעלי הבטחה דומה.

 

שיטת אינויזליין

חומר גלם מוגן פטנט, פעולה מהירה, מותג על ידוע. 

מחיר יחסי למותגי יישור שקוף אחרים.

מקרה פרטי של שיטת הקשתיות השקופות. 

השוואת מחירים לשיטות היישור השונות

גם פה, ננסה להשוות מעט באמצעות טבלה. לא צריך הרבה, רק מה השיטה, וכמה היא עולה

 

השיטה

מחיר נמוך

מחיר גבוה

הערות

שיטת אינסיגניה

18,000 

24,000

 

שיטת INMAN

9,500

31,000

תלוי תמחור, אבל גם תלוי מצב הפתיחה

גשר לינגואלי – לסת אחת

18,000

21,000

 

קשתיות שקופות

15,000

28,000

תלוי שיטה, מצב הפתיחה, כמה לסתות, טיפול ארוך או קצר

שיטת אינויזליין

10,000

30,000

תלוי אורך הטיפול, תלוי לסת אחת או שתים. 

למה לא כדאי לכם להזניח את זה?

טבע האדם, הוא לדחות את התהליכים הלא נעימים עד כמה שאפשר. אז למה לא כדאי לכם להמתין? כמה סיבות על קצה המזלג

  • בגל איכות החיים שלכם 
  • בגלל שעיוות, יכול גם להחמיר
  • בגלל הפגיעה בביטחון העצמי 
  • בגלל המחירים הטובים יותר בשנות ההיכרות של השוק עם הפתרונות המתקדמים 
  • בגלל שגם אם נחכה, המצב לא יסתדר מעצמו

סיכום 

לסיכום – ניסינו לערוך השוואה איכותית בין השיטות השונות ליישור שיניים ללא גשר. הדבר מאפיין בעיקר את השיטות החדשות, ואפשר לראות שקיימות נקודות דמיון רבות בין השיטות השונות. שלא במפתיע- המטרה זהה, והחידוש דומה גם הוא. אם אתם מתלבטים, אל תעשו את כל העבודה לבדכם. צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו ותשאלו- כל מה שבא לכם לשאול. אנחנו פה, ממתינים לשאלות שלכם. Wesmile.

 

נכתב על ידי ד"ר דורון בר-חן
ד"ר בר-חן הינו מומחה לשיקום הפה, בעל מרפאות פרטיות בקיסריה ובנתניה. לאורך שנות פעילותו הרפואית בארץ ובחו"ל הקים מרכזים רפואיים מתקדמים, שימש כמדריך קליני באוניברסיטאות, ניהל רשת מרפאות ארצית ומשמש כמרצה מבוקש בתחום. תפיסתו היא מקצועית- רפואית ייחודית, המשלבת פתרונות יצירתיים וטכנולוגיות רפואיות חדשניות.

רק ב-WeSmile, בדיקת ייעוץ בקליניקה ללא עלות וללא התחייבות!

אולי יעניין אותכם גם

יישור שיניים

יישור שיניים שקוף: הזמן הנכון הוא עכשיו

שיניים ישרות הן לא רק אסתטיות, אלא גם בריאותיות. שיניים עקומות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות כגון בעיות שיניים, מחלות חניכיים ובעיות בליעה. בנוסף, שיניים עקומות

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים: כל מה שצריך לדעת

חיוך הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר בפנינו. הוא יכול להעביר מגוון רחב של רגשות, החל מביישנות ועד ביטחון עצמי. שיניים לבנות ונקיות הן חלק חשוב

We loveto see you smile

תגידו ביי ביי לגשר הברזלים הישן ותכירו את WE SMILE
השיטה המהפכנית ליישור שיניים שקוף מבלי שאך אחד ייראה!
הקשתיות השקופות מאפשרות לשמור על אורח חיים שגרתי ומעניקות תוצאות מדהימות בתוך פרק זמן קצר.מוכנים להחזיר את החיוך לפנים?

לבדיקת התאמה ללא עלות

רוצים לקבל הטבה מסמיילי?
(העוזרת החכמה שלנו בוואצאפ)

השאירו את המספר שלכם וקבלו הודעה מיידית!

לייעוץ ב-WhatsApp